Gå til innhold

Cs:Source Skins :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei cs players.... Har lasta ned skins til Source men hvor skal jeg legge de nye skins ?? Hvilket mapper osv?? :cool:

Hilsen Lexas 2 Threar [soruce Nicket mitt ]

:w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det VALVe sine skins?

Vil de synes for andre på nettet?

Hva er vitsen, hvis alle andre spillere bruker standard skins?

Jeg skjønner ikke vitsen med å laste ned uoffisielle skins. Når det kommer offisielle skins, så lastes vel de ned automatisk gjennom Steam?

Skrevet

Tja det er jo noen skins som gjør at man selv kan skille mellom T og CT bedre, i hvertfal de eg bruker :yes: Men sef. så kan kan ikkje andre se at eg bruker dem, men det er jo ikkje pointet heller. Ellers skulle eg likt å sett nye ofisielle skins til css ja :whistle:

Skrevet
Tja det er jo noen skins som gjør at man selv kan skille mellom T og CT bedre, i hvertfal de eg bruker :yes: Men sef. så kan kan ikkje andre se at eg bruker dem, men det er jo ikkje pointet heller.

Hmm, dette faller inn i min definisjon av fusk. Ikke gjør det :no:

Skrevet
Tja det er jo noen skins som gjør at man selv kan skille mellom T og CT bedre, i hvertfal de eg bruker :yes:  Men sef. så kan kan ikkje andre se at eg bruker dem, men det er jo ikkje pointet heller.

Neida det er heilt vanlige skins, ikkje noe juks! Og nei det lyser ikkje.Skin modder har bare brukt kvit farge¨på CT skins, her har dere ett bilde. Kall det cheat om du vil, men eg likte disse bedre enn det orginale :thumbup: '

post-176-1105450762_thumb.jpg

Skrevet
Tja det er jo noen skins som gjør at man selv kan skille mellom T og CT bedre, i hvertfal de eg bruker :yes:   Men sef. så kan kan ikkje andre se at eg bruker dem, men det er jo ikkje pointet heller.

Neida det er heilt vanlige skins, ikkje noe juks! Og nei det lyser ikkje.Skin modder har bare brukt kvit farge¨på CT skins, her har dere ett bilde. Kall det cheat om du vil, men eg likte disse bedre enn det orginale :thumbup: '

Hvor kan jeg laste de ned?

Skrevet

Tja, du kan lettere skille mellom T og CT, og ingen andre vet om det. Det gir deg en fordel fremfor de andre spillerne. Er det ikke det som kalles fusk da? Hva må til for at du kaller noe fusk?

Mener ikke å hetse deg, jeg synes ikke det er i nærheten av WH og de greiene der altså! :)

Skrevet

Det er jo bare cheat i den forstand at man ikke kaster bort kuler på spillere på eget lag (noe som er en fordel for alle, når FF er på).

Spørsmålet er vel heller om VALVe er enig i at det ikke er cheat, dersom andre skins enn de som er standard kan oppdages med et program tilsvarende Punkbuster (som sikkert kommer etterhvert).

De så bra ut, forøvrig :thumbup:

Skrevet (endret)

Neinei tar meg ikkje noe nær av det :tease: eg spiller ikkje noe bedre med disse skinsa i forhold til de gamle, men liker bare de rett og slett bedre.

Skin fusk vil eg si når man har de som lyser i alle retninger etc. Hadde eg hatt slike skins vill eg sikkert også ha spilt bedre, men da uærlig ;) Ifølge meg er DET fusk.

Men som med mangt og annet her i verden har folk forskjellige meninger om ting. Og før noen andre komme og sier "..jamen om du definerer det som fusk, så kan vel eg si at walhack rett og slett er bedre å spille med.Sa då mener eg ikkje at det er fusk :!: "

hmm de skinsa husker eg ikkje kor eg laste ned. kan sjekke hva de heter og sikkert finn en evt link til dem senere, send meg en PM du som spurte etter de for¨å minne meg på det :cool:

EDIT: som han over påpekte så kan de jo ha en slags funksjon for å rdusere TK også :tease:

Endret av Mala
Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...