Gå til innhold

Hvordan lage egne ting med Hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er Dwarf Hunter og har lyst til å lage mine egne ting og selge, feks Leather Armor o.l

Jeg er med Dun Morogh (hvordan skrives det?).

Hvor går jeg for å lære meg disse tingene ?

Endret av Dandar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du er ute etter å tjene bra med penger, så bør du heller gå for 2 gathering professions, f.eks. skinning/mining. Folk gir gode penger på auksjon for "råvarene" de trenger for sine recipes. Siden du er Hunter kan du også vurdere å velge engineering, så kan du lage scopes til rifla di (i tillegg til en del heftige bomber o.l. ) :evil:

Skrevet

Når jeg spilte Dwarf Hunter i US OB så hadde jeg suksess med Mining/Engineering. Greit å kunne lage sine egne kuler, scopes og ikke minst heftige googles :)

Skrevet

I de store byene er det veldig lett å finne trenere. Bare å spørre en vakt (høyreklikk) og velg hva du vil vite hvor er. Så trykker du på m for map og da skal det stå et fint lite flagg der treneren er. Værre er det ikke :)

Skrevet
Jeg tenker på engineering og enchanting til hunter. Eller er det bedre med mining og engineering?

Det kan jo fort bli dyrt å ikke ha noen Gathering Professions. Med tanke på alle ressursene man må kjøpe.

Skrevet
Jeg tenker på engineering og enchanting til hunter. Eller er det bedre med mining og engineering?

Bør ikke velge både Engineering og Echanting med mindre du er med i et guild hvor det er noen som bare har gathering professions. Du trenger råvarer for å kunne dra nytte ut av Engineering vettu.

Dessuten er Enchanting et veldig dyrt profession, i og med at du må ødelegge magiske items (for å få råvarer som trengs for enchanting) som du definitivt heller trenger pengene for. Enchanting er nok ikke noe jeg ville satset på under betaen, men heller noe du kan velge når du har bikket lvl 40-50 på retail, eller ved en secondary character du lager etter at du har tjent opp mye credits med primary char. Selv om du kan få solgt "beast slayer" enhanting og sånn for en grei pris i og med at det gir våpenet en kul rødglødende look. :cool:

Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett noen andre enn tailors som har tjent penger på yrket sitt på final beta 4. Selv er jeg skinner/leatherworker og har tjent anslagsvis 1Gull (100 Sølv) foreløpig. Spesielt mine Leather Boots 48 armor(+8), +2 stamina, +2 spirit har blitt en schläger :wee:

Veldig fornøyd med kombinasjonen hunter og disse yrkene. Spesielt i starten kunne jeg lage mye bedre items enn jeg fant og hadde mye bedre armor enn de andre.

Trenger forresten sårt til flere recipes, finner ingen! Har 75 skillpoints i leatherworking, men på slutten er det ganske få ting man kan lage (har bare funnet en trainer, i den første verdenen til night elves). Hvis noen har tips ville det vært flott!

- Bellarion

Endret av Munch
Skrevet

Tjener tett med spenn på mining. Selger 20 copper bars for 50s på AH. Har 2g på lvl 15. Hadde jeg tatt skinning også hadde jeg tjent enda mer, men tok tailoring for å lage litt stash til meg selv. Tjener litt på tailoring og.

Skrevet
Trenger forresten sårt til flere recipes, finner ingen! Har 75 skillpoints i leatherworking, men på slutten er det ganske få ting man kan lage (har bare funnet en trainer, i den første verdenen til night elves). Hvis noen har tips ville det vært flott!

Gå inn i Darnassus, hvis du går inn til høyre der (husker ikke helt hva det heter og sitter på jobb) så vil du finne et skilt hvor det står tailor/leather eller noe sånt på ene bygget på venstre side av "veien". I 2 etg. der er det trainere som kan gi deg recipes, til og med når du bikker 200 i skill.

Du har vel bare vært i det ene huset hvor det er en skinner/leatherworker på veien til darnassus og han kan ikke gi deg recipes etter skill 75.

Håper dette løste problemet :thumbup:

Skrevet

Gå inn i Darnassus, hvis du går inn til høyre der (husker ikke helt hva det heter og sitter på jobb) så vil du finne et skilt hvor det står tailor/leather eller noe sånt på ene bygget på venstre side av "veien". I 2 etg. der er det trainere som kan gi deg recipes, til og med når du bikker 200 i skill.

Du har vel bare vært i det ene huset hvor det er en skinner/leatherworker på veien til darnassus og han kan ikke gi deg recipes etter skill 75.

Håper dette løste problemet :thumbup:

det gjorde det, thx! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...