mobilfreek Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 cs s vill ikke starte har hl2 også på pcen men har ikke launcha hl2 men må man launche det for å starte cs s eller er det noe som er fordårlig på pcen min?
Trygve Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 eller er det noe som er fordårlig på pcen min? Hvilken pc har du da?
mobilfreek Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 jeg vet ikke hva pcen min er lol dene r byggd den jeg har på rommet. den kosta 36.000 kr for 4 år siden
Sjakal3n Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 cs:s skal aldri startes, så du trenger ikke å starte det.
mobilfreek Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 cs:s skal aldri startes, så du trenger ikke å starte det. hva er det du snakker om så klart må man starte cs s
Sjakal3n Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 cs:s skal aldri startes, så du trenger ikke å starte det. hva er det du snakker om så klart må man starte cs s lenge leve 1.6...
oophus_3do Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 cs:s skal aldri startes, så du trenger ikke å starte det. hva er det du snakker om så klart må man starte cs s lenge leve 1.6... 1.6 vil råtne og dø ut sakte men sikkert!
Erlendz Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) cs:s skal aldri startes, så du trenger ikke å starte det. Er forsåvidt helt enig med deg, men syns det blir veldig unødvendig å komme med det her.... Er jo overhodet ikke til hjelp for trådstarter. Det neste blir vell at noen kommer inn og sier at han bare kan gå ut og spille fotball istedet.... Trådstarter: Blir litt lettere å hjelpe deg hvis sier hva slags pc du har, operativsystem og hvilke drivere du kjører. Prøv å reinstaller spillet og oppdater samtlige drivere. EDIT: Dersom pcen virkelig er 4 år gammel tror jeg egentlig at den begynner å bli litt i eldste laget til source. Skal ikke trekke noen forhastede konklusjoner, men... Endret 11. januar 2005 av OterOter
mobilfreek Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 jeg har sett at jeg har mindre gz en det jeg skal ha minimum så tror dette er problemet har jo cs s på den andre pcen nå og det funker fett omg i love cs s so many ways
Potetfar Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har du 100% på amuont aquired (i properties)? Men du trenger ikke særlig CPU for å kjøre CS:S, jeg har kjørt det på 700 MHz, og det starta jo, og jeg gadd å spille det. Og får å sjekke hva slags specs du har, kjør DxDaig (skriv dxdiag og trykk Enter fra run i Start-menyen). Det viktigste er nok skjermkort, minimum Radeon 5000 eller GeForce 3 vil jeg si. Hvis ikke er det ikke så rart det ikke starter. Hvis du vil oppgradere, gå for GeForce 6800 GT eller Radeon X800 eller 850 XT.
mobilfreek Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 har en ganske bra geforce som kom for et år siden det var det beste på den tiden men trokke sjermkortet er skylden i det hele. cs funker jo fett på den andre pcen så jeg kan jo spille det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå