Kenny Bones Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei! En ting har irritert meg i lang tid nå. Når jeg skal kjøpe ting fra folk (barter) så tar det enormt lang tid å velge den prisen jeg vil ha på grunn av at det går så treigt å holde ned pileknappen (opp, ned) som bestemmer prisen jeg vil kjøpe eller selge. Jeg holder på å bli god i mercantile og dette irriterer vettet av meg når jeg skal tjene masse penger. Feks kjøper jeg et sverd fra ra'virr i Balmora for en billig penge (verdt 9000) så selger jeg det til samme person mye mye dyrere. Så vet noen om det finnes en mod som gjør at jeg selv kan skrive inn tallet jeg vil selge/kjøpe? Dette burde vel ikke være så vanskelig å lage vel?
Gromle Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hvis du har utvidelsespakkene, så har man mulighet til å velge at man vil selge for så mye gull så selgeren har. Altså max pris som kjøpmannen har råd til.
Kenny Bones Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Jo, men er prisen for høy så vil selgeren ikke godta det! "Your offer was refused" En mellomting hadde vært fint! Eller helst at jeg har kunnet skrive inn tallet selv. Rart at Beshteda ikke har tenkt på det på forhånd egentlig. Har alle tilleggspakkene forresten.
Seppe . Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 kanskje denne kan hjelpe deg Morrowind FPS optimizer Lite tilleggsprogram som kjøres samtidig som Morrowind. Her kan man stille på masse rart. Blandt annet barter scroll speed.
Kenny Bones Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Tror ikke linken funker.. Kommer bare til winrar-greier. Men jeg har fps optimizer da fra før. Men jeg vet ikke om det går an å forandre speed på scrollinga. Skal prøve når jeg kommer hjem! Takk uansett!
MiSP Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Tror ikke linken funker.. Kommer bare til winrar-greier.Men jeg har fps optimizer da fra før. Men jeg vet ikke om det går an å forandre speed på scrollinga. Skal prøve når jeg kommer hjem! Takk uansett! Du må ha nyeste versjon av FPS Optimizer, her er hjemmesiden: http://www.morrowind.nm.ru/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå