Gå til innhold

gode plasser for å grinde xp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå jeg spilte pleide jeg å gjøre missions på Mining Outpost på Dantooine. Der ble meg me i såkalte solo-groups (for mest mulig dyr) og tok missions som gikk ut på å ta knekken på "giant baz nitch lairs". Disse gir masse xp, samt de er lette å drepe. Jeg grindet over 1 mill. unarmed xp på disse, på en buff.

Lenke til kommentar
Nå jeg spilte pleide jeg å gjøre missions på Mining Outpost på Dantooine. Der ble meg me i såkalte solo-groups (for mest mulig dyr) og tok missions som gikk ut på å ta knekken på "giant baz nitch lairs". Disse gir masse xp, samt de er lette å drepe. Jeg grindet over 1 mill. unarmed xp på disse, på en buff.

Går ut fra du mener Quenkers, som du finner på Dant. Om ikke, så er det på Dath du finner Baz nitch.

Lenke til kommentar

noe som kan hjelpe er å få 2 missions, dra til første laieren, drepe alt rundt den, slå lairen par ganger til 3-5 nye spawns dukker opp drepe de og dra til neste missions gjør det samme..

 

Dra deretter dra til det første missionet igjen og drep alt og knus lairen dra deretter til mission 2 og gjør det sammen.

 

Dette vil du spare tid på med tanken på at nye spawns vil dukke opp hvis du forlater lairen og deretter kommer ilbake igjen = mer xp, raskere xp

Lenke til kommentar
Ellers så kan du jo bare sette ignag en macro i eisly... :p Fin måte å få loot og xp på mens du er på jobb skole eller sover på :D

Ja, det er jo smart. Du får vel sånn cirka 30k exp. i løpet av en skoledag tenker jeg.

Nah...fikk 70k unamred xp i løpet av 6 timer i natt....pluss rundt 200k i cash....pluss mye ubrubelig skrot... :yes:

 

Edit: Trykkleifz

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Ellers så kan du jo bare sette ignag en macro i eisly... :p Fin måte å få loot og xp på mens du er på jobb skole eller sover på :D

Ja, det er jo smart. Du får vel sånn cirka 30k exp. i løpet av en skoledag tenker jeg.

Nah...fikk 70k unamred xp i løpet av 6 timer i natt....pluss rundt 200k i cash....pluss mye ubrubelig skrot... :yes:

 

Edit: Trykkleifz

70000 XP får du på fem minutter hvis du sitter ved keyboardet.

Lenke til kommentar

Jeg er bare novice tk atm så er ikke noe uber fighter nei...

Men fikk 175k xp i natt...wee..pluss 2 orange rug adhesives...så det er greit for meg om pcn står på mens jeg sover...sier kke nei takk til litt xtra xp og cash...

 

Btw: Hva synes dere om de nye lootene! Er blitt mektig lei Wiev enhancing cone og party posters....er omtrent det eneste jeg får!

Lenke til kommentar
70k xp er 14 dyr ca det, , funker bra å stå å afk-grinde hvis du er dårlig i ett proff, og 70k xp er en del, men hvis du er master i noe, så er det bare unødvendig...

 

jeg klarer å få 900k xp(maks) på under en buff :p

afk grinding fungerer best når du har et master prof å ha.. du drar til et vanskelig sted slik som geo caves og bare står der.. bra loots og 5k exp per folk.. og nesten alle med et master prof kan klare dette... spawner vel 3stk per 5min der. 1time = 36 spawns = 180k exp... og jeg er på skolen fra 8 til 3 så 1mill exp mens jeg er borte... cappa exp mens jeg er på skolen er greit det ;)

Lenke til kommentar
afk grinding fungerer best når du har et master prof å ha.. du drar til et vanskelig sted slik som geo caves og bare står der.. bra loots og 5k exp per folk.. og nesten alle med et master prof kan klare dette... spawner vel 3stk per 5min der. 1time = 36 spawns = 180k exp... og jeg er på skolen fra 8 til 3 så 1mill exp mens jeg er borte... cappa exp mens jeg er på skolen er greit det ;)

kanskje det hadde vært noe...

 

er tkm, ga opp alle andre combat skills, skal nok ikke ha noen problemer med å stå der og afk-grinde tror jeg...

 

hvilken planet er geo caves på?

Lenke til kommentar
afk grinding fungerer best når du har et master prof å ha.. du drar til et vanskelig sted slik som geo caves og bare står der.. bra loots og 5k exp per folk.. og nesten alle med et master prof kan klare dette... spawner vel 3stk per 5min der. 1time = 36 spawns = 180k exp... og jeg er på skolen fra 8 til 3 så 1mill exp mens jeg er borte... cappa exp mens jeg er på skolen er greit det ;)

kanskje det hadde vært noe...

 

er tkm, ga opp alle andre combat skills, skal nok ikke ha noen problemer med å stå der og afk-grinde tror jeg...

 

hvilken planet er geo caves på?

yavin IV men bli buffa før du kommer ditt og du må skaffe deg passcodes fra en annen det kan være ganske hardt og komme seg inn til en av rommene som passer for afk grinding....

Lenke til kommentar
Trenger noen tips om gode plasser til å grinde xp...

Har vært i squill cave men der krasjer jeg hele tiden. :(

Sikkert mange andre plasser som er bedre men jeg likte cave'n fordi det ikke innebar swooping og stress. :yes:

hvis du skal ha exp til FS er det klart best å skaffe seg enten en av disse metodene:

 

Grenade: Dette innebærer at du kjøper granater og pælmer disse finnes en nøyaktig guide på galaxies FS forum. slik får du 5000 combat exp per dyr! du capper denne på 4 missions. med denne hverfall 300k FS exp i løpet av en buff session. denne er litt dyr...

 

Rez: du tar duel og har 0400 slik at du kan rezze med doc. den andre er ubuffa og du dreper han andre og rezer med en gang. whips 80k medic exp på 5min

Lenke til kommentar
Grenade: Dette innebærer at du kjøper granater og pælmer disse finnes en nøyaktig guide på galaxies FS forum. slik får du 5000 combat exp per dyr! du capper denne på 4 missions. med denne hverfall 300k FS exp i løpet av en buff session. denne er litt dyr...

bør jeg gi opp TKM for å få grenade?

 

ikke tenk på penger, det har jeg nok av :D

kjøpte en crate med grenade, bare for å teste det, 5k combat xp?

det er jo MYE, jeg får 5000 unarmed pr dyr, og 500 combat xp...

 

det er combat xp, med 3:1 når du bytter fra combat til FS-xp?

Lenke til kommentar

her er en guide, sakset fra forumet

 

DISCLAIMER: "Anti-Exploiters" please press BACK button on your browser

 

While adventuring down the road to becoming a Jedi, I have discovered the perfect template for a very fast AND successful FS Grind. All you have to do is simply free your mind from the mentality of having the "perfect FS Template" (as I believe everything is broken anyways, because even if it does work, it works poorly) and follow these instructions:

 

1.) Become a "Master FS Grinder"

 

- 4000 Commando

- 4000 Teras Kasi Artist

- 0400 Doctor

- Novice Smuggler

 

This template will leave you with 1 remaining Skill Point, so believe me when I say you must leave behind your current character. After all, if you plan on becoming a Jedi, you will have to drop your current template anyways. Why not do it now, right?

 

2.) Gather Supplies

 

Now that you have earned the pseudo-tag of Master FS Grinder, you can mix-and-match some of the following choices for your 6 FS lines:

 

Choose any combination in Heightened Senses, Combat Prowess, and Enhanced Reflexes

 

To obtain 1 line in HSM you will need approximately 50 crates of 50x11 Rez Kits. I say approximately because the experience varies between 600-1000 per Rez. To get your lines in Combat Prowess or Enhanced Reflexes, visit your favorite Grenade shop and gather "some amount" of Thermal Grenades. I am not sure the actual amount, as I am still working on HSM.

 

NOTE: Regardless of which method you use, you will also needs crates of Ahrisa, Accaragm, and Garrmorl. As you will soon see, you will need the extra boost to all 6 of your Action & Health stats and to the focus stat of your mind.

 

3.) "Macroing"

 

When working up the lines in Heightened Senses, do the following:

 

1.) Dump all your inventory in a bank except 1 Vibro Knuckler (which you should leave equipped)

2.) Place your first 50 crates in your inventory, along with 1 crate of each of the 3 foods as described in step 2.

3.) Retrieve a “Death Bot” This is someone who also has access to the village and will be willing to donate his/her time to you while you grind

4.) Both of you venture to the village and stand right next to Paemos

5.) Pull 1 of each food out of the crates

6.) Pull 4 Rez Kits out of a crate

7.) Group with your Death Bot if you have not done so already

8.) Run this repetitive macro on your Death Bot and have him /FOLLOW Paemos (don't worry about drag now)

 

/target YourCharacter;

/pause .5;

/duel YourCharacter;

/pause .5;

/macro NameOfThisMacro;

 

9.) Run this macro on your character:

 

/target DeathBot;

/pause .5;

/duel DeathBot;

/pause .5;

/unarmedHit2;

/pause .3;

/unarmedHit2;

/pause .3;

/unarmedHit2;

/pause .5;

/deathblow;

/pause .5;

/revive;

/pause .5;

/macro NameOfThisMacro;

 

10.) As you run out of Rez Kits, just pull more out and keep going. Also, watch your stats and take your food accordingly.

11.) Once you reach 80k Medical XP convert it with Paemos and repeat

12.) DO NOT TRAIN IN ANYTHING…JUST BANK YOUR EXPERIENCE (you need 1.225 million per line...so do the math)

 

For lines in Combat Prowess, I have heard you just go to Dathomir and do Giant Baz Nitch Lairs. Apparently, you stand in the lair and just through grenades at it. Either way, just look for the grenade guide on here, or stay tuned for version 2.0 of my guide! Also, use /Meditate to heal your wounds! As you max on Combat XP, go to the village and convert. AGAIN, DO NOT TRAIN IN ANYTHING...JUST BANK YOUR EXPERIENCE!

 

NOTE: Open up Sense and Combat quests as the village shifts phases

 

3.) Conclusion

 

After you obtained enough experience, drop Commando and Teras Kasi. However, keep Novice Smuggler and go out and get Dirty Fighting 1: Feign Death. This will be crucial when you grind your Jedi Experience.

 

Train in your 6 lines and wait for the Old Man, kill Mellichae, do your initiate quests, unlock, pat yourself on the back!

 

Good Luck!

 

Message Edited by Razorath on 01-18-2005 03:23 PM

 

Message Edited by Razorath on 01-19-2005 07:25 AM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...