Glasgrekar Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har spilt meg ferdig med HL2 og ble litt skuffet av slutten her. Men ellers va jo spillet meget bra. Har ogå prøvd det online multiplayer. Men det var lite morro! Lite kult å bare kunne spille DEATHMATCH å liksom bare være i live i 10 sek, få avfyrt noen skudd for så å bli skutt av en haug med andre som løper som galninger rundt deg og peprer løs på deg med både rocketlauncher og granater! Blir liksom så meningsløst spør du meg! Men nå har nå jeg tenkt å anskaffe meg noe nytt tidsfordriv i form av spill. Og som sagt så liker jeg spill alla HL2 og Halo. RPG spill er også artig. (warcraft, warhammer etc) Så hva skal jeg hive meg på nå og spille??? Hva sier du i andre enden? Mvh KJ
antiloop Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 medal of honor - pacific assault Lord of the rings - battle for midgard Colin mcrae 2005 Ricard Burns Rally call of duty - united offensive (add on)
IceCone Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Chronicles of Riddick: Escape from butchers bay FPS med grafikk på høyde med HL2 og Doom3. Selve spillet kan minne litt om Doom3, bare ikke så mørkt og ensforming. I tillegg til å løpe rundt å skyte er det også en del stealth-oppdrag og oppdrag som løses ved å snakke med folk og finne ut av ting. Etter min mening er dette spillet bedre enn Doom3, men ikke fullt så bra som HL2.
gullf1sk Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Quake World. Men vet du ikke hva det er, er du ikke verdig
oddis89 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 kan gjøre andre ting enn å spille på en data vettu..
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Sitter her med samme problemet. Så nå har jeg tatt tak i : Medal of honor : Breaktrough Gta : Vice City Nfsu 2
Glasgrekar Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Leste at SWAT 4 er ikke så langt unna! Det ser jo MEGET bra ut det spillet ja! Nå spiller jeg Warhammer 40000 Dawn of war til en forandring fra First person skytespill! NFSU2 syns jeg rett og slett er et spill for rånere og dem som liker å ha høy HARRY-faktor på bilene sine! Da er CM04 og disse andre Rally spillene SÅÅÅÅ MYYYE bedre! Min mening ihvertfall! Game ON folks... Fortsatt noen mnd`er til vår/sommer/sol
gamer73 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 pacific assault er kongebra. Jeg holer på med det nå. Utrolig bra stemning og skikkelig action. Har også kjøpt Men of Valor som skal spilles etterpå. Eller spiller jeg stort sett alltid BF online.
Aiven Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 FarCry og Ground Control 2. To av de beste spillene i fjor i.m.o.
Gainwardseifer Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 kan gjøre andre ting enn å spille på en data vettu.. Kan du?
oddis89 Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 kan gjøre andre ting enn å spille på en data vettu.. Kan du? viste du ikke det?? LOL *bare kødder* CS:source kan man jo spille. tar mye tid det azz. eneste problemet er at det er avhengighetsskapende.
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Chronicles of Riddick: Escape from butchers bay enig kan gjøre andre ting enn å spille på en data vettu.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå