Snorre Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Elkjøp har tilbud på Flight Simulator 2004, 200kr. I den anledning hadde jeg lyst til å kjøpe det. Jeg digget 2000, og liker godt å fly fly og helikoptre. Derfor lurte jeg på om dette er et spill å satse på. Har sjekket litt rundt på internett og funnet ut at det er muligheter for å laste ned nye fly og helikopter modeller. Fungerer dette bra? Det er multiplayer på denne nyeste versjonen. Hvordan fungerer det? Liker også godt flyspill med kamp i alla Crimsons Skie, som jeg allerede har. Er det noen bra slike spill på markedet? Er det noen alternativer til FS 2004, som handler om å fly rundt i verden?
Jan-Inge Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Fs2004 er et stort fremskritt fra FS2000. Til 200kr. sier jeg bare "løp og kjøp". Andre alternativer er X-plane og Fly serien, men jeg ville gått for FS2004. Kvaliteten på ekstra materialet til simulatoren er enormt bra.
OV-103 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har sjekket litt rundt på internett og funnet ut at det er muligheter for å laste ned nye fly og helikopter modeller. Fungerer dette bra? Det fungerer meget bra og det er helt utrolig hvor mye avanserte greier som kan skaffes til fs2004. F.eks har jeg en kamerat som har satt opp sin med real life ruter (tydeligvis litt jobb da..). Så hvis fly sk1245 skal fra Gardermoen til London kl 08.45 i virkeligheten, så kan du være på Gardermoen på det klokkeslettet og se akkurat den maskinen gjøre seg klar til avgang. Du kan også laste ned nye "modeller" til flyplassene så de stemmer rimelig bra utseendemessig og at flyene parkerer der de skal i virkeligheten. Grafikken på mye av det som kan lastes ned er også rimelig imponerende.
Shotgun Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Her er det bare å handle! 200 kroner er ingen ting for det spillet.
Snorre Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Greit, skal kjøpe det sannsyneligvis på torsdag når jeg alikavel er ute ved elkjøp. Sto sirka en 50 min i kø der forrige gang for å spørre om de hadde fått inn FS2004 enda, og fikk svaret nei
Jan-Inge Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har også Ultimate Traffic som legger inn real life ruter. Det blir rimelig mye kø med 100% på Gardermoen ja. Også legger den jo inn de virkelige flyene og. Nice, men krever litt for mye av min maskin.
HowardKey Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hvis man først blir bitt av flightsimbasillen, er det ikke vanskelig å bruke 1000-vis av kroner på addons. Det har jeg nemlig gjort... Det finnes også utallige gratis addons, f.eks. det helt fantastiske "Norwegian Airports". Sjekk det ut! Anbefaler dessuten det beste nettstedet for flightsimmere: flightsim.no. Her finner du både nedlastinger og et nyttig diskusjonsforum. God fornøyelse. Sinclair
Empire of the Sub Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Var flightsim avhengi før. Brukte så gruelig mye penger på det at jeg tilslutt klarte å slette mappa med flightsim og alt ekstra. Den var på 20 GB... Sparte litt plass, mildt sakt. Kjøpte meg joystick også men den brukes ikke lenger, selger den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå