mobilfreek Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) har dere noen clan enda eller har laget en. hva heter clanen deres? Moderatoredit: Overskriften er endret til noe mer selvforklarende. Endret 8. februar 2005 av Simen1
MindTooth Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hvis du leser lengre ned på siden, finner du 4 forskjellige WoW-guilder. Deriblant: Mighty Bluff Eyes of Elune Edit1: leif Endret 8. februar 2005 av Birger_Nord
OscarWoHA Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Eyes of Eluna Hørtes morsomt ut med Eluna. Selv foretrekker jeg Elune.
thomba14 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Mekka en Silver Hand guild med min lvl 52 pala... var fett
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvis du leser lengre ned på siden, finner du 4 forskjellige WoW-guilder. Deriblant: Mighty Bluff Eyes of Eluna Kult! Har sett noen fra mighty bluff på min server!
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Burde ikke si clan i WoW, flere guilds som har blitt irritert når jeg har sakt det Edit: Skrivefeil. Endret 8. februar 2005 av Zindre-
MindTooth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Stemmer nok det Zindre-, det heter "guild" på fag-språket. ---------------------------------------------------------------------- Noen flere guilder: Minions of Mitril, (site) The Reaver Covenant, (site) Norwegian Elite Force, (site) The Black Rose, (site) Flere kommer... Edit1: leif ('s) Endret 8. februar 2005 av Birger_Nord
larbjov Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er med i guildet "Glitterfrost" www.glitterfrost.com Utrolig bra, seriøs og sammesveiset gjeng. Hadde vårt første test raid i betaen, noe som gikk vanvittig bra. Clan??? CS folk her ser jeg.... hehe
klilleng Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Stemmer nok det Zindre-, det heter "guild's" på fag-språket.---------------------------------------------------------------------- Hum, for å være korrekt heter det "guilds" i flertall. Guild's er eieform. Guild's betyr altså "guilden sin". Flere guild = guilds (uten ').
rulleguru Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 www.sonsofseebach.com Er vel ikke mer enn 7-8 medlemmer foreløpig, men satser på rekruttering i spillet. Tar også imot søknader før retail!
Pug Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Må bare spørre; Heter det "et guild" eller "en guild"? Er selv sikker på at det er "en guild, guilden", men ser at det er mange som skriver "guildet"
OscarWoHA Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Et laug - lauget Et guild - guildet Min mening.
klilleng Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Et laug - laugetEt guild - guildet Min mening. Hei CobraM. Et lite problem er jo at "guild" ikke er et norsk ord. En bil - bilen En car - caren ? Blir litt feil. Men skal man ta det på norsk høres vel kanskje "guildet" best ut ja.
OscarWoHA Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hehe, ja du sier noe der. Men den mest direkte oversettelsen av 'a guild' blir vel et laug. Om vi skal fortsette å bruke guild som ord i stedet for laug, synes jeg jo at 'et guild - guildet' høres best ut. Selvfølgelig må jo folk si hva de vil...
MindTooth Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tror dette må sendes inn til Norsk Språkråd...
rulleguru Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Et laug - laugetEt guild - guildet Min mening. Hei CobraM. Et lite problem er jo at "guild" ikke er et norsk ord. En bil - bilen En car - caren ? Blir litt feil. Men skal man ta det på norsk høres vel kanskje "guildet" best ut ja. Men om man skal bruke ordet i norsk sammenheng må man bruke norsk endelse, kan ikke skrive.. "Vi trenger medlemmer til the guild" da blir guildet mer riktig mener jeg
LordBendtner Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Er medlem i http://www.wow-bloodhounds.com/ Når det gjelder "et guild" eller "en guild" så bruker http://wownorge.net/ "et guild." Men det behøver jo ikke være korrekt.
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Stemmer nok det Zindre-, det heter "guild" på fag-språket.---------------------------------------------------------------------- Noen flere guilder: Minions of Mitril, (site) The Reaver Covenant, (site) Norwegian Elite Force, (site) The Black Rose, (site) Flere kommer... Edit1: leif ('s) Får jeg kommentere hva jeg synes om de forskjellige guildene? MoM: En del veldig hardcore spillere, der jeg fant noen snille, og noen ikke så alt for snille. NEF: Når jeg spillte i FB var en level 40+, mens resten var ganske så lav level. Tror en kamerat av meg er med i det.
MindTooth Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Legger til noen flere og jeg: 1. Ikke sikkert på navn ((site) 2. Guards of Azeroth (er 100% dansk) (site) 3. Black Sun (site) 4. Sentinels of the Unicorn (site) Håper flere kommer med andre guilder...
Lch Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Et laug - laugetEt guild - guildet Min mening. Støttes. Godt tenkt. Men dere laug-mennesker, er dere som regel samlet på en server? For jeg har tilbud om å bli med i noen EU-laug, men jeg vet ikke om jeg gidder vente til de som organiserer tingene har fått alt stablet på beina. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå