Gå til innhold

Prosjekt: ZEERO Update endelig 25. Juni kl.01.42


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leter etter noen kvadratstenger som de på bilde under (lengst til høyre).

 

må være en norsk butikk helst i oslo eller akershus eller en nettbutikk. str. må være enten 15x15x400-500mm eller 20x20x400-500mm. orker ikke å høre med astrup eller ccb tar så lang tid osv. vil heller finne et annet sted.

 

 

h4126.jpg

Lenke til kommentar
Gidder ikke lese igjennom alle ziben sidene. Derfor spør jeg bare. Hvilken tykkelse på aluminiumen vil dere anbefale? Vil 0,70mm være alt for tynt? Jeg vil helst ha min lettest mulig.

hvis du tenker på sideplatene bør du nok ikke gå under 2mm ellers tror jeg nok det blir litt tynt. veier veldig lite så det er ikke noe problem.

 

ang. de kvadratboltene skal jeg ringe elfa og høre om de har eller kan skaffe noen siden de har de på sine svansk sider.

 

for dere som vil ha update så vil det ikke komme noe før de er i boks :thumbup:

Lenke til kommentar
UPDATE! :p

hehe. jeg har vært litt lat i det siste og har veldig mye på skolen fremover, men jeg jobber på det nå har bla. laget en ny bakplate som det kommer bilder av så fort jeg får igjen kameraet mitt fra søstra mi som er på ferie :mad: .

 

har ikke gitt opp her nei skal jobbe som bare tusan fremover. må prøve å være feridg før russetida :thumbup:

Lenke til kommentar

Update

 

da var det tid etter lang tid med venting for en liten update: har drevet mye med pussing og noen utskiftninger så det er ikke store forskjellen.

 

 

Liten bilde av fronten der jeg har pusset litt rundt de hullene jeg har boret. har også montert opp de nye skruene skal komme tilbake til disse ved en senere anledning:

 

mini-DSC00320.JPG

 

Liten oversikt over arbeidsrommet under arbeid:

 

mini-DSC00321.JPG

 

Liverpool vimpel pryder selvfølgelig veggen over der jeg arbeider:

 

mini-DSC00323.JPG

 

Bilde av et lite prosjekt jeg jobber med på siden:

 

mini-DSC00324.JPG

 

Den nye bakplata, uten viftehull foreløpig. legg merke til at jeg har laget en ramme rundt kabel uttakene noe jeg ikke hadde før samt at det er mindre hull til pci kort

 

mini-DSC00326.JPG

 

Lite bilde med noe defekt hardware:

 

mini-DSC00327.JPG

 

Lite bilde av en del av cd/harddisk opphenget som jeg driver å lager. kommer med flere bilder av denne siden, skal jobbe videre med den frem over

 

mini-DSC00328.JPG

 

 

 

 

det var alt for denne gang. lover å ikke bruke like lang tid som denne gangen til neste gang. :w00t:

 

etter at cd/hdd opphenget er ferdig er det displayet sin tur :thumbup:

Endret av crapgame
Lenke til kommentar

Godt å se liv.

Dette ser jo kjempebra ut. Men når du kutter med stiggsaga/"rotterumpa" åssen får du så rette og fine kanter og åssen blad bruker du? Skal kutte alu i morgen til mitt prosj. så jeg trenger all tips jeg kan få.

Kabinettet ditt ser unektelig bra ut! Men hvamed å skifte til forsenkede skruer? Koster 8 kroner for 10stk på clasern...Lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar

aeinstein: jeg bruker en vanlig stikksag med et blad som har et baufilblad, finner det i alle jernvarebutikker. bare gå å spørr etter et sagblad til din stikksag som kan kappe i metall.

ang. de skruene du tenker på så vurderte jeg de, men fant ut at de jeg har nå skaper litt stil over utseendet og gir det litt karikatur og bryter litt opp de skarpe kantene. det er mulig at jeg skal bruke de på noen siden de ikke er så pene.

ang. å få platene så rette gjør jeg på følgende måte:

- merk av hvor du skal kutte

- legg opp en mal med passe avstand i forhold til sagbladet

- hold stikksagen mot malen og følg den da får du den rett

 

bilde til å illustrere:

 

mini-DSC00309.JPG

 

 

 

Noen bilder av hvordan den så ut før jeg kuttet ut hullet til hk bak:

 

mini-DSC00311.JPG

 

mini-DSC00312.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...