Gå til innhold

irriterende korrigeringer og kommentarer.


Anbefalte innlegg

hmm jeg vet egentlig ikke om jeg burde si det, men det er svært mange som hele tiden driver med å korrigerer topics både lesere og moderatorer. syns egentlig dette er irriterende. har selv hatt et par innlegg der man ikke har kommentert det jeg har spurt om men heller bare har påpekt at den ligger i feil emne på diskusjonsforumet. er irriterende. ønsker egentlig bare å vite hva folk mener om dette? jeg for min del syns det er veldig irriterende. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis trådstarter ikke har gjort en god nok jobb da han skrev topic, er det moderatorenes oppgave å gjøre noe med det, som regel endring eller stenging. Det er som regel ikke vanskelig å lage et beskrivende emnefelt. Brukerne skal vel egentlig ikke påpeke sånt i tråden, men heller bruke "report"-knappen.

Lenke til kommentar

QUOTE (b0ne @ 08/01/2005 : 21:36)
har selv hatt et par innlegg der man ikke har kommentert det jeg har spurt om men heller bare har påpekt at den ligger i feil emne på diskusjonsforumet.

Til gjengjeld er det mange -- deriblant jeg selv -- som synes at det er grusomt irriterende og plagsomt med folk som ikke klarer å poste og/eller skrive rett.

 

Forøvrig rapporterer jeg feilpostinger og regelbrudd fremfor å kommentere dem.

Lenke til kommentar

QUOTE (Myubi @ 09/01/2005 : 20:13)
Til gjengjeld er det mange -- deriblant jeg selv -- som synes at det er grusomt irriterende og plagsomt med folk som ikke klarer å poste og/eller skrive rett.

Jeg er en av de! :yes:

 

Men jeg kan nok bli flinkere til å bruke "rapporter"-knappen ja... :blush:

Lenke til kommentar

Det er veldig ødeleggende for holdningen og humøret på et forum med brukere som skal leke verdenspoliti og bruke gjerne unødvendig krasse kommentarer til folk som feilposter ofte ved uhell eller uten at de er helt klare over det selv.

 

Da mener jeg i såpass stort omfang at det ødelegger mer, enn hva selve feilpostingen skaper av uryddighet i første omgang. Hva vil man helst, alltid poengtere at man har rett? eller ha det hyggelig?

 

Det er ikke vanskelig å rapportere det og dermed holde kommentarer for seg selv.

 

En løsning kan være evt. bygge inn en knapp til i postene som heter "Feilpostet? Trykk her."

som fører til en raport-side spesiellt for flytting av tråd, med klare retningslinjer beskrevet øverst på siden: "Når du kommer over en feilpost: Skriv inn årsak i meldingsruten og trykk send, så vil en moderator se på det. Klager/kommentarer i selve tråden over feilposting er ikke tillatt."

 

Det lar seg fort gjøre med litt enkel php-scripting på 5 minutter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...