sixx Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det så rett og slett pent ut Håper bare at gameplayet blir like pent da...
Desdichado Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det jeg liker best med STALKER sin grafikktype er realismen og troverdigheten den gir deg. Slik "rufsete/kornete" grafikk passer utrolig bra i en slik setting, den blankpolerte HL2 grafikken har ingenting i et slikt spill å gjøre.
christaaah Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 haha så dårlig grafikk, fan e det der å hoppe i taket for?
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 haha så dårlig grafikk, fan e det der å hoppe i taket for? Og hvor mange spill er det som har mye bedre grafikk da? Vær så snill å legge ut screenshots så vi kan sammenligne, for innlegget ditt er dagens teiteste!
Desdichado Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 haha så dårlig grafikk, fan e det der å hoppe i taket for? Du høres ut som en hyggelig kar, du skal få være kameraten min... OT: STALKER sin grafikk tjener sitt formål på en utmerket måte. Intet annet spill til dags dato (med unntak av Operation Flashpoint) klarer å gi oss en slik "levende" verden med dybde, skygger, lyssetting, realisme og ikke minst troverdighet. Jeg for min del er solgt...
hansol123 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 haha så dårlig grafikk, fan e det der å hoppe i taket for? Du høres ut som en hyggelig kar, du skal få være kameraten min... OT: STALKER sin grafikk tjener sitt formål på en utmerket måte. Intet annet spill til dags dato (med unntak av Operation Flashpoint) klarer å gi oss en slik "levende" verden med dybde, skygger, lyssetting, realisme og ikke minst troverdighet. Jeg for min del er solgt... helt enig der ja ser veldig troverdig ut i forhold til hl2 og far cry. grafikken i stalker er jo litt anderledes en de nyeste spillene, men stalker ser jo mye mer ekte ut en hl2 som er blankpolert til siste stein
Fat_ASS Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) Må vel ærlig innrømme at landskapet å sånt så veldig bra ut men folkene så jo ut som rævkjøre gåsunger.. Aldri sett så stygge grimaser å vridde ledd føR! Endret 11. januar 2005 av Fat_ASS
Carnifex Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 minst like bra som hl2.. tuller du!!! grafikken på disse bildene var langt under hl2 grafikken!!! ok da.. jeg tuller litt, Men syns en del ting er bedre enn i hl2, f.eks træra og en del detaljer.. Må nok si meg enig med Kurt her. HL2 var helt greit men også ekstremt oppskrytt. Enkelte ting imponerte meg mens store deler av spillet var helt greit men ikke mer. Stalker tror jeg blir helt fantastisk. Gleder meg som en unge til det kommer!
Campari Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Når vi snakker om glattpolert grafikk, noen som har sett F.E.A.R.? Skulle tro spillet hadde fått en 2 timers bilvask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå