Gå til innhold

Fotball - VM!


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha parabol annlegg til 8000 for å se vm :razz: lol!

 

 

Jeg som trodde jeg var gal som kjøpte ett 32" widescreen tv (thomson 32" som de selger på hifiklubben for 10000) som jeg ¨såvidt har sett ett helt tv program på. Jeg spiller stortsett bare ps2 på det og ser dvd. (og litt divx forran muntlig engelsk tentamen.(tror det er divx filmene som er grunnen til at jeg fikk 5 i engelsk muntlig.))

 

jaja Glan så mye du vil på lærkula.

 

Det er mere avslappende å spille + det hindrer stress (leste en artikkel i itavisen en dag.)

Lenke til kommentar

Uff, kan dem ikke bare ha en ball og et mål hver, så slipper vi noe mer krangel om det fotballmaset? :smile: Greit nok at folk ser på fotball, men det jeg er imot er at det tas som en selvfølge at man er interresert i fotball under f.eks. VM som nå, og man proppes med info om det enten man vil eller ikke. Jeg tilhører sistnevnte kategori..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 08:19, Yngvejos skrev:

Hahaha parabol annlegg til 8000 for å se vm :razz: lol!



Jeg som trodde jeg var gal som kjøpte ett 32" widescreen tv (thomson 32" som de selger på hifiklubben for 10000) som jeg ¨såvidt har sett ett helt tv program på. Jeg spiller stortsett bare ps2 på det og ser dvd. (og litt divx forran muntlig engelsk tentamen.(tror det er divx filmene som er grunnen til at jeg fikk 5 i engelsk muntlig.))


jaja Glan så mye du vil på lærkula.


Det er mere avslappende å spille + det hindrer stress (leste en artikkel i itavisen en dag.)



 

Vel, vi har ellers vært og kikket på et 52" TV med hjemmekinoanlegg, DVD og full sorround osv til kr 52000,-

 

Rakk ikke å få det i hus før VM men håper det er på plass i nær fremtid. Og da!!! :lol:

Lenke til kommentar

Redigerte vekk unødvendige ord - dette er ikke et forum for "søppelsnakk".

-Yummy, moderator-

----------------------------------------------------

 

haha, dumt spm. alle smarte folk ser på VM. ikke noe anna å gjøre =)

 

bare så typisk at telenor har kjøppt alle kampene da med sitt super duper møkk kanal system.. bra det er svenske TV kanaler her =)

 

_________________

Feel the power

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-11 16:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 13:57, Kjetil Lura skrev:

Dan Hansen 8 store lapper for et parabolanlegg,hva er det som fulgte med det siden det er så himla dyrt,eg kjøpte mitt i 99 betalte eg 1kr.

Kjetil


 

Samsung DSR9500 VIA CI Reciever - har innebygd både Viacam og Canal Digital moduler + 2 ekstra Common Interface's - 4000 programmerbare kanaler fra opptil 16 forskjellige satelitter - 105cm skål med 4 stk Uni-LBN + 4 veis DiSeq

 

Denne pakken får du ikke bundlet med hverken Viasat eller Canal Digital.

 

Med ab. hos både Viasat og Canal Digital (1W - 5E) + alt gratis på 13E og 19E har vi ca 550 kanaler totalt å velge mellom. Hvis dette ikke holder kan jeg tegne noen flere ab'er og få borti 1000 men siden jeg ikke er særlig "rå" hverken i fransk eller italiensk får det være. :lol:

Lenke til kommentar

Fotball er meget undervurdert. Har lyst til å skulke skolen for å se på fotball nå, men morra mi tar tak i øret mitt og drar meg halvveis ut døra.. :sad: Spiller selv fotball. Vi ligger øverst i serien! Tapt en av 5 kamper.. Ikke verst! (Det var ikke så rart vi tapte den kampen vi tapte for jeg var jo ikke med på den.. :lol:)

 

Fotball & data rulez (hørtes ekstremt nerdete ut..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...