SkinnyT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fikk i dag mitt PowerColor Radeon x800 xt pe, skulle prøve halflife2, men vannet var helt fucka opp... Det er helt hvitt... Men noen plasser er vannet helt normalt... Er det noen som kan hjelpe? Sånn ser det ut... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 kan vere driver problem. har du instalert nyaste skjermkort driveren? og huska du å slette gamle driverer før du la inn det nye skjermkortet (spesielt viktig vist du ikkje hadde ati før) Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) EDIT: Fikk det til... Endret 8. januar 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg åpner like gjerne denne tråden ettersom jeg har samme problemet. Jeg har kjøpt meg et Aopen 6800 Ultra skjermkort med 256 mb ram. Før hadde jeg et FX5700 kort med 256mb ram. Etter at jeg installerte det nye kortet og installerte de nyeste driverne ti Nvidia (71.89) blir vannet slik som vist på bildet. Jeg avinstallerte de gamle før jeg installerte de nye. Hva kan jeg gjøre for at dette skal bli bra igjen? Vil det nytte å reinstallere HL2 på nytt eller er dette en ren driverbug. Har også prøvd med 66.93 driverene men det blir det samme da også. Håper noen kan hjelpe meg med dette for jeg har ingen lyst til å reinstallere Windows på nytt. 3Dmark 05 går uten problemer og gir 5390 poeng med specks som står i profilen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Nå kan jeg også si at jeg fikk det till. Hva gjorde jeg? Jo jeg avinstallerte HL2, avinstallerte skjermkortdriverne, kjørte driver cleaner pro, installerte nye skjermkortdrivere og installerte HL2 på nytt. Personlig tror jeg ikke skjermkortdriverne var problemet ettersom 3Dmark resultatene, både01 og 05 etter reinstallasjon av skjermkortdrivere er eksakt det samme som før. Her står det og skulle det værte noen andre som plages med det samme så prøv å reinstallerer HL2 først. Endret 22. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå