Gå til innhold

Sid Meiers Priates, feilmeld: Wrong Disc inserted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt og instalert Sid Meier's Pirates!

Men når jeg skal starte spillet kommer de opp en feilmelding som sier: "Wrong Disc inserted. Plaese insert the original Pirates! disc into your CD/DVD driver."

 

Kan noen hjelpe meg?!?!

Vil si at denne tråden høres ganske tvilsom ut.

Slike feil meldinger kommer når du har installert spillet brent, men ikke lagt inn noen crack...

 

Sikker på at du har kjøpt spillet? :roll:

Lenke til kommentar
Som bomsen sier, så kan programmer som Deamon Tools og Alchohol 120% o.l gi slike problemer. Og har du ikke slike program installert, så kan det være at CD'en har fått seg en ripe eller to på en upassende plass.

Eller at han har det brent...

 

Folk som har laget poster om slikt blir ofte veldig stille når noen har nevnt noe om at det er et crack-problem.

Jeg står ikke fast på at han har cracket spillet, men jeg har en sterk teori om det... :hmm:

 

EDIT: Om han virkelig har spillet originalt, og ikke har noe CD-emulator-program kjørende, så er det jo bare å returnere det til butikken, eller hva? ;)

Jeg mener, det er jo originalt, ikke sant?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,12/01/2005 : 12:02]Om han virkelig har spillet originalt, og ikke har noe CD-emulator-program kjørende, så er det jo bare å returnere det til butikken, eller hva?

vil spelet plutseleg virke vist han leverer spelet tilbake til butikken?

 

når han sier at han har kjøpt spelet, så må vi nesten tru det (inntil det motsatte er bevist).

Lenke til kommentar
vil spelet plutseleg virke vist han leverer spelet tilbake til butikken?

Skjønner du ikke? Jeg mente jo at han kunne levere spillet, for så å få tilbake en annen kopi!

Det kunne ha vært en feilporoduksjon!

 

Men siden spillet nå fungerer, så er jo problemet løst.

 

Som nevnt tidligere, gled deg til et skikkelig bra spill! :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC,12/01/2005 : 19:12]
vil spelet plutseleg virke vist han leverer spelet tilbake til butikken?

Skjønner du ikke? Jeg mente jo at han kunne levere spillet, for så å få tilbake en annen kopi!

Det kunne ha vært en feilporoduksjon!

er liten sjans for at det var noko galt med cd'en frå leverandøren si side, med tanke på at han hadde fått instalert spelet utan problem.

 

 

Men siden spillet nå fungerer, så er jo problemet løst.

jepp, problemet er løyst og alle er glade :)

Lenke til kommentar
vil spelet plutseleg virke vist han leverer spelet tilbake til butikken?

Kan være noe galt med cd-en.

tja, han klarte no å instalere spelet.

Jepp, men har selv hatt samme opplevelse. Fikk installert spillet, men fikk ikke spilt det. Jeg fikk en ny kopi der jeg kjøpte den, og den fungerte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...