Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte mangaen på capris.no, på engelsk. Det kan jo hende at litt av spenningen i animeen forsvinner hvist du har lest mangaen, men jeg har sett animeen først, og mangaen er allikevel utrolig bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode saker, snodig at de ikke animerte Zetsu sin munn, og lurer på hva de hvite prikkene på den svarte siden er, trodde først det bare var en dårlig scan i mangaen, men de har den visst i animen også...

Skrevet
Jeg kjøpte mangaen på capris.no, på engelsk. Det kan jo hende at litt av spenningen i animeen forsvinner hvist du har lest mangaen, men jeg har sett animeen først, og mangaen er allikevel utrolig bra!

Jo å har no endel av mangaen å lese før eg passerer animen da so trur kanskje eg skal ta å gjere det. :thumbup:

Skrevet

enig med erasus, akatsuki generelt er konge. nå som d ikke er fillers, så ser man kvaliteten har endra seg noe heftig.

lyst å vite hvordan hidan dreper alle disse munkene samt twotail-jinchuurikien, men får vente å se :)

Skrevet

fy faan for en usakelig dårlig episode! er vel kansje en av de latterligeste jeg har sett på en stund, men ok få håpe neste blir verd og se for dette var 20 min av mitt liv jeg aldri får igjen

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

fy søren for en spennende kamp!!

EDIT: i slutten så skifter han hidan til sånn "svart" hud som han der Kakuzu gjorde da han slo ned jernporten til fire tempelet. det vil si han overlever!

Endret av NarilS
Skrevet (endret)

Er så unødvendig at de "stretcher" så jævlig ; 8/

Men ellers helt ok eåisode.

edit: fillers? why

Endret av laffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...