Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ork skrive om

 

 

* Golden Week (Japan), several Japanese holidays that occur during the first week of May

* Golden Week (China), three weeks of Chinese holidays, occurring in January or February, May, and October

 

MERD!

 

han skriver jo det fordi anime tegnerne obviously har fri "golden week" og dermed har direkte inflydelse på om vi får en episode denne uka eller ikke, vilket vi IKKE gjør

Lenke til kommentar

Nettopp sett den nye filmen og må si at det som holder standard er alltid rock lee sine fights (ihvertfall når han unleasher de gatesa) og det gjelder nesten hele naruto untatt i shippuden ><

 

den fighten mellom sine egne kloner i gaara retriveval arcen var kanskje det dårligste jeg hadde sett.

Lenke til kommentar
Nettopp sett den nye filmen og må si at det som holder standard er alltid rock lee sine fights (ihvertfall når han unleasher de gatesa) og det gjelder nesten hele naruto untatt i shippuden ><

 

den fighten mellom sine egne kloner i gaara retriveval arcen var kanskje det dårligste jeg hadde sett.

 

Åpner gatesa :whistle:

Pirkepirke :tease:

Lenke til kommentar

Men er det ikke det fillerne går ut på nå? At naruto lærer en ny teknikk? Høres litt rart ut når jeg tenker meg om, siden manga'n må jo ha fått det med seg de og.

 

Uansett, de legger inn fillers pga. at manga'n skal få et større forsprang. Uavhengig av handling på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Dette er stoff fra mangaen:

 

I mangaen, så lærer også Naruto å bruke Wind elementet for å lage en ny type rasengan, men de skurkene som dukket opp i slutten av episoden, kan jeg ikke huske fra mangaen, hvis det ikke er to medlem fra Akutski (eller hvordan det nå skrives) men jeg mener å huske at animen viste fire personer. Og hvis det er fire personer tror jeg det er delvis fillers og delvis manga.

 

Lenke til kommentar

hvor laster dere ned? finner ikke mer på dattebayo og 56 fant jeg lucky på et google search.

vet at 57 ikke kommer før (torsdag (RAW) fredag tekst) men lurer på hvor den kan lastes ned helst torrent

 

EDIT: sry dobbelpost :innocent:

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...