Gå til innhold

Er dette et kabinett for deg?


Anbefalte innlegg

som sagt.. hvem vil ha en mustang med lada motor..

nei det er slik. men en mustang med en 426hemi kunne jo funka :D

 

men fra spøk til alvor. det kabinettet kunne jeg gitt en 1000-1200 for om det fantes i andre farver og om ikke hele norge hadde det :yes:

Endret av jan.ata
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns noen her kanskje er litt harde mot mannen/gutten (whatever det er).

Folks meninger er jo en ting å spørre om på andre steder enn et forum etter min mening (bare se all kritikken som kommer i alle slags former)

Det ser jo nesten likt ut som Alienware kabinettene, men det var rett og slett ikke fint.. Ikke i den fargen! Skaffer du en EKTE Alienware med hardware og alt det andre som følger med for et par lapper, så stiller jeg mer enn gjerne opp som kjøper! Og IKKE GRØNT!

Lenke til kommentar

Har noen forrest'n lagt merke til at bildet han har er samme bilde som på Alienware sin hjemmeside ? Bare redigert litt.... klipp og lim lissom =) synes heile greia hørest litt fishy ut.

Rart hvis produsenten ikke greier å fixxe bilde selv, men må rippe det fra en av kundene sine sider.

 

men det er jo bare meg...

 

edit: leif......

Endret av kwe
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Helt enig...

 

Kan du oppgi hvilken rettighet du har til og selge Ailienware sine produktert i Norge? Har du fått lov? har du en Nettbutikk?

 

Hvis dette er seriøst og du kan greie og komme med en pris og vise til nettside eller en tråd vi kan bruke for bestilling av dette så er jeg interisert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...