Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen...

7299752[/snapback]

og traumer mot og bade i sydlige land lenger :p

hvis man ser et yngre par ute og bader, og dem beveger seg litt rart, ja, da skjønner man hva som skjer... :tease:

Lenke til kommentar
Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen...

7299752[/snapback]

Du får ta med deg en flaske desinfiseringspray når du skal på dass da... ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen...

7299752[/snapback]

Du får ta med deg en flaske desinfiseringspray når du skal på dass da... ;)

7300730[/snapback]

 

Skogen er ment til å bli brukt.

Lenke til kommentar
Hmm...skal vi se.

I en heis på et hotell. På et biljardbord på samme hotell.  :innocent:

I noens hage...mange trær der da, også var det sent, men still...uff og uff. Fikk endel myggstikk også.

Men den beste må vel være på guttedoen i storefri.Ungdomskolen.My favouritte! Og; nei, det var ikke bare ett enkelt toalett, det var den store guttedoen med mange båser og bare sånne skillevegger. Og dessuten lærere som gikk vaktrunder.  :whistle:  Mye sprell man skal finne på når man er ung gitt. :p

 

Har vel noen flere også, men de går litt i glemmeboken etterhvert.

 

Prinsessen

7298460[/snapback]

 

 

Biliardboret? respekt ;P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Ikognito

på scenekanten i det lokale samfunnshuset! vet ikke om det topper lista, men for meg står den temmelig høyt.. :!: utenom det er det båthuset, bilen, vannsenga til svigers, toaletter generelt og den frie natur som er blitt flittig brukt.. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...