Gå til innhold

**CSC** Custom Skrue Custom (TDX-Klone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, bruker den grønne dinglehoppen som ligger på siden der... der er vel nok til å få litt virvling i vannet, og uansett så blir det bedre enn den som står på nb nå... for det er bare en passiv kladd... :p

 

mulig at det kommer til gpu etterhvert også... for det blir helt møkkete varmt når jeg spiller og sånn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
satser på at det blir litt jobbing etter onsdag folkens... for da skal jeg til bærum og kjøpe de siste nipplene og litt kobber så da tenker jeg at det blir bra ;)

Hvilken onsdag da? Nå har det gått to onsdager allerede! :hrm:

 

Ikke for å være frekk altså, men en oppdatering er absolutt på tide! :yes:

Lenke til kommentar

ja veit... det skulle være onsdag sist uke... jeg var å kjøpte det jeg trengte men det var lissom bare nippler og slanger... alt annet har jeg omtrent...

 

det jeg trenger før jeg begynner å jobbe igjen er kobber, tenkte jeg skulle innom skolen på tirsdag og sjekke da... kanskje dem har en liten klump med kobber som de har veldig lyst til å gi bort... :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm, har vært en litt chill periode her nå... :innocent:

men jeg har i det minste fått meg en kobber klump så nå er jeg på jakt etter en plate men jeg er ikke sikker på om en 1mm plate er stiv nok? sånn f.eks. den man får på clas olson... det står jo at det er halvstiv...

Lenke til kommentar

tja.... hadde jeg hatt no kobber å lodde klumpen min på så hadde jeg vært ferdig omtrent... har vært litt mye stress med skolen i det siste hadde 3 prøver sist uke og en igår... også er det enda en til fredag... får prøve å gjøre litt i ferien... får se hva jeg får til...

 

tja... jeg bare prøver med 1 halvstiv... funker sikkert...den skal jo bare være platform så... går nok bra ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

da var endelig kobberplata i hus. :yes:

 

tenkte at jeg skulle mekke klumpen med finner og kanskje få de til å passe sammen i dag, og muligens lodde imorra. kommer ann på om vi har loddetinn eller ei... plata er forresten 0.8mm og jeg tror faktisk at det kommer til å funke ganske bra... ;)

 

her kommer et bilde

11.jpg

 

den er bare grov pussa nå, fordi det var litt møkk på den. skal prøve å få en ganske bra finish på undersiden ;)sitte å pusse som en gud :innocent:

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...