Gå til innhold

Kampen mellom Intel og AMD fortsetter, - la diskusjonen fort


Anbefalte innlegg

Kampen mellom Intel og AMD fotsetter, - la diskusjonen fortsette skrev jeg.

 

Det er en rivende utvikling og hyppige nyheter, - så hvem kan si at diskusjonen har vært ført mange ganger før, "- så let i forumet"? Dette er tidsaktuelt, - for mange dagsaktuelt.

 

Men at diskusjonspartnerne "går av skaftet" og innleggen fort blir mobbete og ugreie, - kan være et problem. På fotballstadion skilles suporterne ...

 

Og at jeg oppfordrer til diskusjonen, - er nok veldig provoserende, - for emnet ble låst etter kort tid. "Dette er ikke relatert til prosessorer" blablabla, skrev moderator, "-kun et angrep på moderatorene og oppfordring til diskusjon". Tror det var noe slik moderator skrev. For noe tøv!

 

Skal slik en dumpapp redigere andres ord og skriblerier så er kritikken av moderatorene velbegrunnet. Eller for å moderere meg, denne moderatoren fortjener kritikk! Skam deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tråden du refererer til er her:

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35631&forum=24

 

og ble stengt med følgende grunn:

 

-------------------------------------

 

Denne tråden kvalifiserer regelrett til stenging bare pga. den topic'en du har valgt. Det kommer ganske klart og tydelig frem av det du skriver i din innledning at du vil diskutere moderatorer og stenging av poster og ikke AMD vs. Intel. Da SKAL du også velge en topic som gjenspeiler det du skriver. Siden dette har med tilbakemelding å gjøre SKAL du også poste dette i riktig kategori!

 

Denne tråden stenges umiddelbart på grunnlag av de punktene jeg har listet opp.

 

-------------------------------------

 

Med grunnlag i at du en time etterpå postet samme post på nytt i samme del av forumet og kom med ytterligere provosering blir du herved stengt ute av forumet med øyeblikkelig virkning. Dette er et seriøst dataforum og ikke din private lekeplass for propaganda og belæring.

 

Jeg mener ikke med dette at man ikke at skal poste AMD vs. Intel poster. Personlig synes jeg det var en god dag for å diskutere dette da Tbred ble lansert denne uken. Temaet forandrer seg også hele tiden, så ser ikke noe galt i diskutere AMD vs. Intel så lenge det holdes på et saklig nivå (selv om kanskje erfarne forumbrukere synes det blir mye gjentakelser). Med Tbred inne i bildet vil det sikkert komme frem en del nye aspekter.

 

Hold diskusjonen og språket på et saklig nivå, så blir forumet så mye bedre :smile:

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...est=1&replies=6

I dette tilfellet ble postene stengt og bruker bannet grunnet gjentatt provosering.

 

[ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-06-10 20:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Med grunnlag i at du en time etterpå postet samme post på nytt i samme del av forumet og kom med ytterligere provosering blir du herved stengt ute av forumet med øyeblikkelig virkning. Dette er et seriøst dataforum og ikke din private lekeplass for propaganda og belæring.


Jeg mener ikke med dette at man ikke at skal poste AMD vs. Intel poster. Personlig synes jeg det var en god dag for å diskutere dette da Tbred ble lansert denne uken. Temaet forandrer seg også hele tiden, så ser ikke noe galt i diskutere AMD vs. Intel så lenge det holdes på et saklig nivå (selv om kanskje erfarne forumbrukere synes det blir mye gjentakelser). Med Tbred inne i bildet vil det sikkert komme frem en del nye aspekter.


Hold diskusjonen og språket på et saklig nivå, så blir forumet så mye bedre :smile:



I dette tilfellet ble postene stengt og bruker bannet grunnet gjentatt provosering.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-06-10 20:38 ]</font>


 

Er det mulig?!?

 

Det at han fokuserte på moderatorene i innlegget sitt, var jo nettopp fordi han ville at tråden skulle holdes oppe!!!

 

Folk som deg skulle ALDRI vært moderator!!!

 

I og med at du passer rimelig bra til min definisjon av begrepet "dust"...ja, du skjønner sikkert resten...

 

Men når det er sagt, så blir vell jeg også utestengt fra hardware.no...fri & bevare meg

 

Ytringsfrihet...hva er det?!?

Lenke til kommentar

Quote:


Er det mulig?!?


Det at han fokuserte på moderatorene i innlegget sitt, var jo nettopp fordi han ville at tråden skulle holdes oppe!!!


Folk som deg skulle ALDRI vært moderator!!!


I og med at du passer rimelig bra til min definisjon av begrepet "dust"...ja, du skjønner sikkert resten...


Men når det er sagt, så blir vell jeg også utestengt fra hardware.no...fri & bevare meg


Ytringsfrihet...hva er det?!?


 

Er så enig så enig!!!

 

Er jo helt utrolig at man kan stenge en seriøst ment tråd som det der. Var vell ikke noe galt med den?!?

 

Nei, HW.no har virkelig tapt seg. MYE grunnet håpløse moderatorer.

 

PS: Har foresten samme definisjon på en "dork" !

 

...say no more...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...