Gå til innhold

Nettradio på mobilen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lurer jeg også på "larsr". Jeg har også Nokia 6630 og prøvde her om dagen å gå inn på NRK Nettradio, men popup-boksen med nettradion kom ikke opp!

 

Dette er linken med nettradioen som jeg prøvde;

http://www.nrk.no/nettradio/

 

Som dere kanskje ser når dere åpner linken, dukker nettradioen opp i en egen boks av seg selv. Dette gikk ikke på mobilen og årsaken var vist at skjermoppløsningene på displayet var for lav. Hvis jeg ikke husker helt feil...

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Prøvde den jeg og, lasta ned "trial" versjonen. Virka lovende, men nekta å skjønne at det var en trial versjon, så den ba om serial koden konstant så fikk ikke testa den.

Men etter som jeg forsto gikk det å legge inn adresser manuelt, så det skal gå å høre på norske radiokanaler også.

Endret av larsr
Lenke til kommentar
Prøvde den jeg og, lasta ned "trial" versjonen. Virka lovende, men nekta å skjønne at det var en trial versjon, så den ba om serial koden konstant så fikk ikke testa den.

Men etter som jeg forsto gikk det å legge inn adresser manuelt, så det skal gå å høre på norske radiokanaler også.

Kult, bør nesten prøve å kjøpe en lisens da! Noen som vet hvor mye det koster?

Lenke til kommentar

Koster 15EUR

 

http://smartsam.de/product.php?prod_id=11069

 

Tysk side....

 

Jeg har klart å lagre min egen kanal... Men nå er det litt dårlig med dekning her nede i kjelleren, så har fortsatt ikke fått sjekke om den funker. I tillegg kommer dissa for... poupsene med beskjed om å legge inn serial. Leiter etter en på nettet så jeg får testa den, men ser ut som det er vanskelig å oppdrive.

 

^kissa^: Jeg har også 6630, hvilken avec versjon var det du prøvde? Hva var symptomene?

 

LaRS

Lenke til kommentar
Blir det ikke fenomenalt dyrt å streame nettradio over GPRS?

Så lenge telenor har "30 kroner dagen", så er det jo ikke så dyrt.

Sett at du hører på Nettradio 12 timer en dag og betaler 30 kroner for det. Det er jo ikke så ille, men hvis man har planer om å bruke nettradioen hver dag kan det fort bli veldig dyrt...

Lenke til kommentar

Når jeg tenker på det er det en jækla høg pris.... 15EUR er 150kr eller noe sånn, litt i meste laget!!

 

Var ute og testa programmet, men det virker som om det ikke funker pga dissa registration popups'ne, hvis det ikke er pga manglende støtte for 6630.

 

Pris ja... nå er det somregel når jeg er på bussen, toget eller båten at det vil være aktuelt å høre på radio. Litt showoff faktor er det jo også:) Det er ingenting som å sette på plass personer som spørr med litt hån i blikket hvorfor du kjøpte en mobil til 5000,-

Lenke til kommentar
Jeg ville heller satset på å kjøpe en liten lommeradio ved siden av. Det ser ut som nettradio til mobil kan bli ganske så dyrt ;) Synd 6630 mangler radio da...

Grunnen til at jeg er interrisert er at jeg vil høre på NRK mPetre, det funker nemlig ikke hos meg uten nettradio? Dermed er dette programmet absolutt noe jeg kunne tenke meg!

Lenke til kommentar
Jeg ville heller satset på å kjøpe en liten lommeradio ved siden av. Det ser ut som nettradio til mobil kan bli ganske så dyrt ;) Synd 6630 mangler radio da...

Ja klart... Man kan jo ha en hel gigantisk boomblaster omså, men poenget er jo å slippe det. Oki: Du har med deg lommebok, Mobil med handsfree, mp3 spiller, multimeidaspiller, bærbar data til doku, spillemaskin, høretelefoner (til multi, mp3 og spillemaskin), kniv(i oslo har jeg hørt det er ett møst), du kan ha med deg ett gigantisk trådløst tastatur.... Begynner å bli fullt i lommene nå... Hvor skal du ha plass til gønnærn og lommelærka??

 

Jeg vil ha bare mobilen min jeg, høre på musikk, skrive på dokumentene mine, surfe på nettet, betale regninger, se på film, spille, ta bilde, filme og drepe ranere....

 

Man kan alltid ha en litt lurere eller bedre dings, men hva er det du har med deg alltid?? Du satser ikke på 10 000 kroners suroundanlegg på dass fordi du vil høre på musikk når du dusjer/driter og ikke liker å synge lissom!! Tar du poenget??

 

Nå er ikke jeg så hyper på Mpetre at det gjør no, men hvor mange er det som har 92,6(PeTr3) som frekvens?? Jeg liker å reise!!

 

Ble det sint?? Du skjønner, kunne ikke sykla en trehjuling jeg nå :blush:

 

---LaRS

 

Edit: Hvor er mobilen med lommelærke egentlig??

Endret av larsr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...