vegilus Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg skulle jo kjøpe powercolor radeon x800xt PE 256mb AGP men de hadde ikke mer igjen på komplett.no, så jeg lurer på om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 er like bra? Endret 6. januar 2005 av vegilus
Deadringer Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg skulle jo kjøpe powercolor radeon x800xt PE 256mb AGPmen de hadde ikke mer igjen på komplett.no, så jeg lurer på om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 er like bra? ja, det er like bra! edit: leste vist feil i stad Endret 6. januar 2005 av headcleaver
vegilus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Jeg skulle jo kjøpe powercolor radeon x800xt PE 256mb AGPmen de hadde ikke mer igjen på komplett.no, så jeg lurer på om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 er like bra? nei like bra er det ikke, men det er et sinnsykt bra kort! det kan også klokkes opp til xt pe hastighet. anbefales på det sterkeste! den linken jeg har gitt er xt PE! watch Plat. Ed. skifter du mening nå?
vegilus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 (endret) har neppe så god lommebok gi meg ett svar ikke kommenter lommebøker Endret 6. januar 2005 av vegilus
john_h Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Out of the box burde de yte ganske akkurat likt (såfremt de har like hastigheter på VPU/minne, noe jeg antar de har), hvilket kort som klokker best aner jeg ikke.. Strengt tatt er det ikke nødvendig å klokke et slikt kort da
vegilus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 helt rett så du mener de er like gode ikke sant? for da kjøper jeg det
BlackH Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Synes det er så jævla jalla at de fleste skjermkorter i den prisklassen der fremdeles ikke kommer med 2xDVI... 2xDVI begynner heldigvis å ble mer vanlig... Ikke kun 6800 Ultra som har det lenger heldigvis... men likevel! Jeg hadde aldri kjøpt nytt skjermkort nå uten 2xDVI...
john_h Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Skulle forundre meg sterkt om det skiller noe særlig der ja
vegilus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Synes det er så jævla jalla at de fleste skjermkorter i den prisklassen der fremdeles ikke kommer med 2xDVI... 2xDVI begynner heldigvis å ble mer vanlig... Ikke kun 6800 Ultra som har det lenger heldigvis... men likevel! Jeg hadde aldri kjøpt nytt skjermkort nå uten 2xDVI... har ikke x800xtpe 2xDVI?
HKS Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Synes det er så jævla jalla at de fleste skjermkorter i den prisklassen der fremdeles ikke kommer med 2xDVI... 2xDVI begynner heldigvis å ble mer vanlig... Ikke kun 6800 Ultra som har det lenger heldigvis... men likevel! Jeg hadde aldri kjøpt nytt skjermkort nå uten 2xDVI... har ikke x800xtpe 2xDVI? Nei, det har de ikke... Tror ASUS sitt PCI Express kort har det kanskje... Ellers har alle 6800 Ultra og noen 6800GT (XFX og Gainward) og noen 6600GT (XFX og Gainward GLH) + noen få andre kort som har det... Mangel på dual-DVI er en av to grunner jeg at x800XT PE var uaktuelt for meg...
apwr Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 For å gi svar på trådstarters spørsmål: Asus x800xt pe er akkurat like bra som powercolor x800xt pe, om ikke bedre.
Deadringer Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 om ikke bedre. hehe, den var fin! kortene selges med lik klokkehastighet samme antall pipes, osv. så hvordan det blir bedre må du svare meg på kan være de har bedre kjøleløsnig, men tviler. powercolor kjøleløsningen er veldig bra!
Nvrmind Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 HEHE, det jeg skrev på lomebøker trodde jeg skkrev på noe annet :S
Deadringer Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 HEHE, det jeg skrev på lomebøker trodde jeg skkrev på noe annet :S
nietzsche Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Bestilte i går dette kortet jeg også, bare ikke asus, men gigabyte. Funker vel like fint det vel?
Lættis Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Raptor' date='06/01/2005 : 16:53'] Synes det er så jævla jalla at de fleste skjermkorter i den prisklassen der fremdeles ikke kommer med 2xDVI... 2xDVI begynner heldigvis å ble mer vanlig... Ikke kun 6800 Ultra som har det lenger heldigvis... men likevel! Jeg hadde aldri kjøpt nytt skjermkort nå uten 2xDVI... har ikke x800xtpe 2xDVI? Nei, det har de ikke... Tror ASUS sitt PCI Express kort har det kanskje... Ellers har alle 6800 Ultra og noen 6800GT (XFX og Gainward) og noen 6600GT (XFX og Gainward GLH) + noen få andre kort som har det... Mangel på dual-DVI er en av to grunner jeg at x800XT PE var uaktuelt for meg... Mitt gamle FX5200 kort har 2xDVi-i. Her er litt fler specs om kortene. Ser ganske like ut for meg. PowerColor X800XT Platinum Edition ASUS ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå