Gå til innhold

Tastaturet funker ikke før i windows :S


Anbefalte innlegg

Jepp som topic sier..

 

Det funker ikke når jeg f.eks. skal velge XP (har en boot screen og en vanlig), så må jeg vente til de 30 sec har gått, fordi tastaturet funker ikke før etter bootscreen..

 

Men det funker HELT i starten når jeg starter maskina, for når jeg trykker "del" for å komme inn i bios funker det...

 

Noen som veit om dette går ann å fikse..

Jeg bruker et hønn gammalt tastatur (sikkert et av de første som blei lagd, til å velge windows med) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du hatt et usb tastatur, så hadde jeg forstått problemet ditt, men siden du sier du har et veldig gammelt tastatur, så vet jeg ikke helt. Mitt råd må da være, kjøp deg et nytt tastatur :cool:

 

du kan forresten bare sette ned tida den skal vente før den velger hovedvalget, da slipper du iallefall å vente så lenge...

Endret av ferik
Lenke til kommentar
Hadde du hatt et usb tastatur, så hadde jeg forstått problemet ditt, men siden du sier du har et veldig gammelt tastatur, så vet jeg ikke helt. Mitt råd må da være, kjøp deg et nytt tastatur  :cool:

 

du kan forresten bare sette ned tida den skal vente før den velger hovedvalget, da slipper du iallefall å vente så lenge...

Jeg HAR et USB tastatur, men har et annet et i tilegg som jeg bruker for å trykke enter, så jeg slepper å vente de 30 sec :p det er DET som er gammelt...

 

Så går det ann å fikse problemet eller..? :ermm:

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar
Det er en option i BIOSen din, noe med USB Keyboard controlled by windows\bios. (er ikke akuratt det det står, men noe i den duren.)

Sett denne til BIOS, så årner det seg :)

 

edit: trykkleif

skjønte ikke helt det der... :blush:

kan du forklare hvordan jeg gjør detta...?

skal det gjøres i regedit...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...