Gå til innhold

På leiting etter Adventure Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det har ikke kommet mange spill av den sjangren de siste årene. Men du kan jo alltids prøve ut broken sword sleeping dragon. Monkey Island 4, disse er i 3d. For litt mer tradisjonelt kan du jo prøve Runaway a road adventure, det er litt mer klassisk 2d pek og klikk.

 

Men hvis jeg absolutt skulle anbefallle no, så må det bli Beyond good and evil, ett fantastisk eventyr, er vel litt mer action orientert kanskje, men herlig er det!

 

eller så har du jo myst 4, litt mer gåteknekking enn adventure, men morro :)

 

jeg kan ikke komme på noen andre nyere nå jeg igrunn

Lenke til kommentar

Jeg ser du er på jakt etter nye spill, men jeg vil likvell gi deg noen tips om noen eldre spill ;)

 

Mine definitive favoritter er de gamle "sviskene" :

- Monkey Island 1 og 2 (kanskje 3 og)

- Indiana Jones and the fate of Atlantis & Indiana Jones and the last crusade.

- Laura Bow serien er også noe å undersøke.

- Sam & Max selvfølgelig.

 

Alle disse spillene er gamle, men de vil nok aldri bli glemt! Kjempe spil! :w00t:

Lenke til kommentar
Oppfølgeren, Syberia 2 har også fått mye god kritikk, men nådde visst ikke helt opp til originalen. Jeg har til gode å prøve dette enda.

Har spilt gjennom både Syberia 1 og 2. Må si meg enig i at 1'eren er best. Men 2'eren er helt okey den også. Synes stemningen var bra. Enkelte irriterende ting her og der. Begge anbefalles.

Lenke til kommentar
bortsett fra gyslig punkrock musikk der man trenger det minst, heller ''sand of time''

 

 

I`m with you there :thumbup:

 

Sands of time var sinnsykt mye bedre en warrior within...

Var altfor mye gjentagelig slossing og mørke kjipe omgivelser! nå har jeg riktignok ikke klart hele warrior whitin men kommet et godt stykke å funnet ut at jeg heller får børste støvet av sands of time å runde de en gang t... :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ville ha kjøpt Broken Sword 1 og 2 fra play.com. Det koster vel tilsammens ca 100 spenn, så du kommer langt under toll grensen. Broken Sword er vel det mest geniale adventure spillet jeg vet om :love:

 

Nevnes kan vel også Syberia, bare for å ha det sakt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Jeg ville ha kjøpt Broken Sword 1 og 2 fra play.com. Det koster vel tilsammens ca 100 spenn, så du kommer langt under toll grensen. Broken Sword er vel det mest geniale adventure spillet jeg vet om :love:

 

Nevnes kan vel også Syberia, bare for å ha det sakt.

så mange spill ,så lite tid...

 

har broken sword 1 og 2 uåpnet (bestbuy ting) men fortsatt ikke fått tid til å spille det. Adventure spill skal jo tross alt ikke stresses igjennom, men nytes til det fulle med alle detaljene :)

 

ellers så jeg at play.com solgte syberia1&2 i samme pakke for en rimelig penge for en tid tilbake... kanskje det er mulig å skaffe enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...