MaxXRebo Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg har ikke fullført spillet ennå, men hittil må jeg si at modellflykjøringa var det meste irriterende oppdraget jeg har hatt hittil. hva syns dere er det verste? Endret 5. januar 2005 av MaxXRebo
Elendil Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Vice city eller gta:sa? Sry leste ikkje topic. Endret 5. januar 2005 av zefler
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 De to første Zero-oppdragene må være det mest frustrerende jeg noen gang har vært boti i et GTA-spill.
MaxXRebo Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Vice city eller gta:sa? Sry leste ikkje topic. Jeg edita den etter jeg så posten din
Jon@s Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Zero sine to første oppdrag er uten tvil de verste. Dessuten er han ufattelig irriterende!
Swafty Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Supply Lines til Zero. N.O.E på flyplassen. Også mange andre jeg ikke husker navnet på. Det 3. oppdraget på flyskolen var også irriterenes. Der du skulle kjøre slalom med flyet og lande etterpå. Hadde mye problemer med og lande der.
Cuneax Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det å være i lufta i det hele tatt er utrolig irriterende.
mikaragua Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Zero sine to første oppdrag er uten tvil de verste. Dessuten er han ufattelig irriterende! Enig. Nesten ren flaks at jeg kom meg gjennom de to oppdragene.
mr. fotball Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Zero sine oppdrag ble litt irriterende etterhvert, men desto kjekkere å klare. Det siste oppdraget ble litt irriterende ettersom jeg prøvd 3-4 ganger, selv om det er kult.
Ṱormod Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Synes Jizzy sitt "Mike Toreno" oppdrag er det verste og mest irriterende. Zero sine er også utrolig frustrerende. "You've Had your Chips" er også veldig vanskelig og irriterende.
jack_ Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Uten tivl det første oppdraget hos Zero ja...det var jo bare et "kan-bare-greie-oppdraget-med-flaks"
Grundig Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Helt klart det andre oppdraget hos Zero. Sleit en god stund med den, og når jeg først klarte det så var det bare såvidt.
Zemeckis Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Supply Lines til Zero.N.O.E på flyplassen. Også mange andre jeg ikke husker navnet på. Det 3. oppdraget på flyskolen var også irriterenes. Der du skulle kjøre slalom med flyet og lande etterpå. Hadde mye problemer med og lande der. Må si meg enig i dette
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Vice city eller gta:sa? Sry leste ikkje topic. Jeg edita den etter jeg så posten din Åja.
aragorn_sonofarathorn Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 hadde egentlig ikke noe problem med noen av oppdragene
Wooho Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Synes det oppdraget der Smooke kjører en motorsykkel og du sitter bak på og skal skyte på de folka oppå toget var meget irriterende. Og det ene oppdraget når du og Smooke skal fikse de russikse folka! Men motivasjonen var der hele tiden for å klarer de da selvfølgelig! Foresten er det bare jeg som gleder meg til PC versjonen av GTA San Andreas. Skal nok bli litt bedre grafikk på PC versjonen håper jeg! Endret 6. januar 2005 av Wooho
mikaragua Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Synes det oppdraget der Smooke kjører en motorsykkel og du sitter bak på og skal skyte på de folka oppå toget var meget irriterende. Er det bare jeg som syns det var veldig lett? Klarte det på føste forsøk uten problemer, men det er så mange som sliter med det De fleste holder seg vel i det andre sporet (og litt utenfor) hele tiden? Da er det jo nesten umulig å ikke klare det.
Dʋgɢtung Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Zero sitt oppdrag hvor man skal forsvare antennene er/var utrolig irriterende - men så var det herlig når jeg klarte det også!
alec09 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Første Zero missionet er særdeles surt. Plagdes en del med det.
trouble-man Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Definitivt supply lines hos Zero. Ufattelig irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå