Gå til innhold

Firefox med "Opera innstillinger?"


Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en viss filiosofi-forskjell på Firefox og Opera. Mens Opera kommer med alle features innebygd, så er Firefox i utgangspunktet helt bunnskrapt. Du bygger selv opp det du vil ha med extensions.

 

Selv bruker jeg begge for tiden. Firefox brukes til "faste spalter" som hw.no, akkurat pga den ustabiliteten i Opera. Men jeg har ikke investert mye tid på å få Firefox til å ha det jeg vil ha, foreløpig har jeg ikke fått det til.

Endret av hårek
Lenke til kommentar

Sorry for den, jeg redigerte meg i stede for å sitere meg...ikke spør meg hvordan jeg klarte. Uansett det her skulle du skrive:

 

browser.tabs.opentabfor.anylink

browser.tabs.opentabfor.linkklick

 

Bare gjør oppmerksom på at jeg har aldri prøvd det, så jeg vet ikke om det fungerer. Jeg bruker tabbrowser extension.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker at nest siste tab i fokus skal få tilbake fokus når jeg lukker tab i fokus, og ikke tab til høyre ev. venstre. Hvordan gjør jeg det? Mener jeg hadde det på en tidligere versjon av FF, men husker ikke hvordan jeg gjorde det. Har testet både tabb. ext. og tabb. pref. uten å finne noe. Mulig det ikke var der det var.

 

Er det mulig å konfigurere tabb. ext. til å åpne tab i bakgrunnen når man trykker på en link med midterste museknapp? Fungerte greit med tabb. pref.

Lenke til kommentar

Når vi like så godt er inne på inntsillinger i Firefow kanskje noen kan hjelpe meg?

 

Jeg innstalerte nylig firefox da jeg fant Opera alt for ustabil. Men jeg har ett lite problem. Smilies på forumet fungerer ikke, de vises som coder. Og img-tags fungerer heller ikke, de blir seende slik ut:

 

(IMG:http://images.jlist.com/d3/matsugane_y18.jpg)

 

Noen som veit hva som er feilen? Det er sikkert bare noen innstilninger som må fikses på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...