Gå til innhold

Når kom Dagbladets redaktør på jobb?


fjotten

Anbefalte innlegg

Det skjønte jeg ikke helt. Hvordan er det egentlig de misbruker friheten? Og; er alle like ille?

Du må forstå at fjotten ikke liker sosialister, han "elsker" sosialister.

Og han mener også at dagbladet er en sosialistisk avis som derfor må avskaffes med en gang og de som har ansvaret for avisen må gå.

Jeg prøver å forstå fjotten her, men det er ikke lett...

Det, min kjære forum-broder, tror jeg du kan gi opp med det samme.

 

Fjotten, dette mannevonde fenomen ved denne delen av forumet, er ikke til for å forstås. Man må bare akseptere at det finnes sånne som han, og videre håpe at mennesker som dette forblir i et ubetydelig mindretall slik som i dag.

Det er jeg enig med deg i, men dersom man ikke konfronterer dem og utforderer resonnementene deres kan denne type enkle og mannevonde måten å forholde seg til verden på avle og gro nede i folkedypet.

 

Derfor er det viktig at man tar dem på alvor og forsøker å vikle ut hva de egentlig mener slik at man kan lære seg å konfrontere dem på en hensiktsmessig måte. De er flere enn man aner. Tenk bare på det siste presidentvalget i USA.

 

Regner med at noen biter på den...

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
meningen med den første artikkelen var vel det at en kvinne som hadde vert steril i 33år var gravid. denne artikkelen avbekrefter vel bare det :)

Har de virkelig ikke noe bedre og fylle avisene sine med?

Det skjer da mye i asia for tiden.

 

en liten notis hadde holdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...