Gå til innhold

Når kom Dagbladets redaktør på jobb?


fjotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke sagt at ingen skal lese dette. Jeg har bare sagt at Dagbladets redaktør ikke har gjort jobben sin og bør gå av.

Mener du virkelig at en redaktør bør skiftes ut etter å trykket en sak om mulige trillinger?

Det er det han mener.

Alle som ikke er som fjotten (les sosialister) skal pakkes bort å sendes til langt-vekk-i-stad.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at ingen skal lese dette. Jeg har bare sagt at Dagbladets redaktør ikke har gjort jobben sin og bør gå av.

Mener du virkelig at en redaktør bør skiftes ut etter å trykket en sak om mulige trillinger?

Det er det han mener.

Alle som ikke er som fjotten (les sosialister) skal pakkes bort å sendes til langt-vekk-i-stad.

Betyr det at han er selverklært fascist? For noen liberaler framstår han jo ikke akkurat som....

Endret av iacob
Lenke til kommentar
Jeg skulle likt å visst om Dagbladets redaktør godkjente den opprinnelige artikkelen, gjorde han det bør han ta hatten og gå. Gjorde han det ikke, har han heller ikke gjort jobben sin og bør ta hatten å gå.

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/05/419365.html

Gratulerer med ny rekord i å starte tåpelige innlegg! Er dette et emne du vil starte en diskusjon om eller er det kanskje helst en billig måte for deg å spre edder om Dagbladet? Er nok det siste, og liker du ikke avisen, så er det ingen som tvinger deg til å lese den.

Lenke til kommentar
det jeg lurer på er hvorfor dagbladet lager en så stor sak om at hun er gravid/ikke gravid. :ermm:

det er selvsagt det som er interessant her... men det overser de fleste.... de er mer opptatt av om vi ble feilinformert når det gjalt denne gamle damen og ungene hennes....

Lenke til kommentar

Er en tabbe nyhet ja, men ser ikke hvorfor han skal gå av den grunn. Det ga ikke akkurat noen fatale konsekvenser. Er langt værre tilfeller som har vært før.

 

Hadde det vært en artikkel hvor man påstår at Dæhlie og co dopet seg fra sans og samling, bygget på feile fakta, så kunne det vært en annen ting. Men så er det jo en "rdaktør"(programleder) og program (rikets tilstand) som fikk "fyken" av noe lignende hvis jeg ikke husker helt feil ;)

Lenke til kommentar

Han fikk vel ikke sparken. Han er jo i USA og rapporterer til Tv2 nå. Men programmet ble vel ikke noe mer av.

Men å sparke en redakør, pga av den opprinnelige artikkelen som henvist til, er vel noe drastisk. Det hadde ingen konsekvenser for noen. Jeg hadde til og med ikke fått med meg denne nyheten, rett og slett fordi det ikke intereserer meg om noen gamle damer får barn.

VI må vel sparke redaktøren i FoxNews også da vel Francis Harris

A 59-year-old great-grandmother is pregnant with twins and will deliver next month, three decades after she had her tubes tied. "They came untied," Frances Harris
Lenke til kommentar
Du er tydeligvis ikke særlig fascinert av en fri presse.

 

Ja, hva er det ikke å like med fascismen.

Problemet mitt med den såkalte frie pressen er at dem misbruker friheten sin.

Det skjønte jeg ikke helt. Hvordan er det egentlig de misbruker friheten? Og; er alle like ille?

Lenke til kommentar
Det skjønte jeg ikke helt. Hvordan er det egentlig de misbruker friheten? Og; er alle like ille?

Du må forstå at fjotten ikke liker sosialister, han "elsker" sosialister.

Og han mener også at dagbladet er en sosialistisk avis som derfor må avskaffes med en gang og de som har ansvaret for avisen må gå.

Lenke til kommentar
Det skjønte jeg ikke helt. Hvordan er det egentlig de misbruker friheten? Og; er alle like ille?

Du må forstå at fjotten ikke liker sosialister, han "elsker" sosialister.

Og han mener også at dagbladet er en sosialistisk avis som derfor må avskaffes med en gang og de som har ansvaret for avisen må gå.

Jeg prøver å forstå fjotten her, men det er ikke lett...

Lenke til kommentar
Det skjønte jeg ikke helt. Hvordan er det egentlig de misbruker friheten? Og; er alle like ille?

Du må forstå at fjotten ikke liker sosialister, han "elsker" sosialister.

Og han mener også at dagbladet er en sosialistisk avis som derfor må avskaffes med en gang og de som har ansvaret for avisen må gå.

Jeg prøver å forstå fjotten her, men det er ikke lett...

Det, min kjære forum-broder, tror jeg du kan gi opp med det samme.

 

Fjotten, dette mannevonde fenomen ved denne delen av forumet, er ikke til for å forstås. Man må bare akseptere at det finnes sånne som han, og videre håpe at mennesker som dette forblir i et ubetydelig mindretall slik som i dag.

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...