Gå til innhold

GBA, Party Pokèmon, Hvilke bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det finns flere enn 1 fan av pokèmon i verden og hvilke pokèmon som de bruker.

selv bruker jeg:

Sharpedo:

Ice Beam

Crunch

Surf

Hyper Beam

Salamence:

Fly

Dragon Claw

Flamethrower

Earthquake

Metagross:

Secret Power (blir å lære han noe nytt snart)

Meteor Mash

Hyper Beam

Psychic

Latios:

Thunderbolt

Luster Purge

Calm Mind

Recover

Groudon:

Solarbeam

Ancient Power

Earthquake

Bulk Up

Blaziken:

Brick Breake

Flamethrower

Sky Uppercut

Bulk Up

synes de er best :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var egentlig høyst u-interisant (er det sånn det skrives)

Har gått lei av pokèmon når jeg.... gikk i... eh... husker ikke klassen.

Det finnes sikker flere pokèmon fan i verden og på HW!

Prøv å finn ham...

Lykke til ;)

Mhv

Lars Ole

Skrevet

Hehehehe... Sorry altså... Men jeg klarer ikke å forstå dette med pokemon altså... Pokemon gold, silver, green, yellow, red osv... platinum og granitt.. hvem vet...

Kan noen fortelle meg hva som er så bra med disse greiene egentlig?

Eneste jeg vet er at jeg får vondt i øynene når jeg tilfeldigvis så noe pokemon eller pikimin (hva er forskjellen) på tv en gang... Huff.. ikke bra for små barn dette... HØY epilepsi-fare ja...

• 1 år senere...
Skrevet

Ah...det er år sidan eg spela Pokemon, men hadde faktisk ganske mykje morro med det. Har gløymd ut mine kombinasjonar, men brukte ein gang berre ein pokemon gjennom heile Pokemon Gold eller Silver. Totodile, til slutt Feraligatr som hadde ein kombinasjon av angrep som kunne slå alle typar Pokemon. Hugsar eg brukte Crunch og Slash mykje, dei har du mange av og er ekstremt kraftige. Han var vel oppe i level 80 når eg nådde ligaen. Hadde nokre cannonfodder med i troppen som eg hadde inne når eg administrerte potion osv.

Skrevet

Nå handler vel denne tråden hovedsakelig om Pokémon-spill til GBA, men når vi likevel har en diskusjon om selve fenomenet Pokémon så vil jeg si at jeg selv likte det for noen år tilbake, og jeg har tilbrakt uhorvelig mange timer der jeg har kost meg med disse Gameboy-spillene. For de er morsomme, det er RPG-spill, og jeg som er en stor fan av denne genren kunne ikke la være å like disse spillene også.

Pokémon er et genialt konsept, det tror jeg de fleste ser. Man kan mene hva man vil om det, men fakta er at dette har tatt helt av og blitt en av de største og mest populære farsottene i nyere tid. Men det jeg syns er synd, er at de ødela det så mye ved å selge alskens mulige ting med merket Pokémon på, bare for å selge. Det finnes håndklær, matbokser, klær, vekkerklokker, kosedyr, etc.etc. Jeg syns de kunne holdt seg til tv-serien og spillene. Og det at det stadig kommer nye Pokémon, gjør det hele egentlig bare forvirrende. Jeg hang med de første 150, og litt når det kom 100 eller no til. Men etter det har jeg mistet oversikten.

Men som sagt, GB-spillene liker jeg, da de har rollespillelementer over seg, og derfor engasjerer meg. Er bare veldig lenge siden jeg har spillt dem, så jeg husker dessverre ikke så detaljert hvilke lag jeg hadde og sånn.

• 1 år senere...
Skrevet

jeg bruker:

Swellow:

aerial ace

steel wing

wing attack

husker ikke, tror det er endeavor

før jeg klarte å slette hele saven brukte jeg Deoxys og JKirachi også, fikk de av en kompis som hadde Gameshark.

ellers:

Kyogre:

Sheer Cold

Hydro Pump

Spout

Body Slam i think

Blaziken:

Sky Uppercut

Flamethrower

Fire Blast

og noe som aldri ble brukt

Rayquaza:

Extremespeed

Hyperbeam

Outrage

Dragon Claw

Alacazam:

Psychic

Psybeam/wave husker ikke

Recover

Foresight

og Swampert og Sceptile, men det var fra før sletta saven, så husker ikke movsa

det var et uhell, mangla 20 pokes eller noe, skikkelig kjipt (før full National Dex)

Raikou:

Thunder

Crunch

Shock Wave

noe fancy noe

Aggron:

Earthquake

Thunder

Fire Blast

husker aldri den 4. moven

og mange flere som jeg ikke gidder ramse opp (for de som lurer why not Latios/Latais? (hadde begge) de var lvl 40, og hadde Alacazam som psychic og ellers de pokesa jeg trengte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...