Gå til innhold

Skjermbilder fra Age of Empires III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen annen enn meg som tenker..hjelp!

 

Pga: Så bra grafikk vil sikkert skape problemer for hakkefritt multiplayer.

Man trenger da vitterlig ikke sende all info om graifske hendelser over nettet, men små nøkkelstrenger som da gjør at maskinen kan regne ut selv hvordan grafikken vil bli.

 

Footman#23 går fra punkt (022,23) til (135,225)... ganske enkel info, men ut fra den kan maskinene regne ut hvordan dette skal animeres...

 

Mange enheter vil bli den største utfordringen for nettet, pen grafikk vil bli den største utfordringen for pc (grafikkkortet især)

 

Jeg ville vært mer bekymret for mitt kjære GeForce 2 MX 400 :hrm:

Lenke til kommentar
Men så var det jo systemkravene, noen som vet noe om dem?

Skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i systemkravene, de klarer jo å kjøre det på dagens maskinvare og innen spillet kommer (høsten 05) så har de fikset ytelsen betraktlig i forhold til maskinvare...

 

Tror ikke du skal bekymre deg altfor mye om kravene... :)

Tenkte på oss som sliter med "steinalder-pc'er". Får vel oppgradere i tidsrommet fram til release. :hmm:

 

Dette spillet skal på ønskelisten i lag med Empire Earth 2.

Lenke til kommentar

Det ser litt "føkka" ut med bisoner og hjorter midt i byen, da... :roll:

 

Jeg liker bildet hvor man ser utover den enorme byen, det gir et "ekte" helhetsinntrykk.

 

Er virkelig grafikken så mye finere enn i Rome: Total War? Jeg ser at vannet er fint, men bygningene og terrenget ser litt kornete/klumpete ut... I hvert fall er det forseggjort og detaljert! :w00t:

Lenke til kommentar
Er det noen annen enn meg som tenker..hjelp!

 

Pga: Så bra grafikk vil sikkert skape problemer for hakkefritt multiplayer.

Man trenger da vitterlig ikke sende all info om graifske hendelser over nettet, men små nøkkelstrenger som da gjør at maskinen kan regne ut selv hvordan grafikken vil bli.

 

Footman#23 går fra punkt (022,23) til (135,225)... ganske enkel info, men ut fra den kan maskinene regne ut hvordan dette skal animeres...

 

Mange enheter vil bli den største utfordringen for nettet, pen grafikk vil bli den største utfordringen for pc (grafikkkortet især)

 

Jeg ville vært mer bekymret for mitt kjære GeForce 2 MX 400 :hrm:

Jeg ser slike problemer på alle LAN med alle nye fete RTS spill, grafikken, og antall enheter, og alt hakker til de kraftigste grader...om du så oppdaterer PCen din hele tiden, opplever hele tiden at det hakker, kan gjerne være tegnet i 2D for "all I care" så lenge det er flytende, men ser ut som at disse selskapene har missforstått dette.....

Lenke til kommentar
MEN, det spørs vel om høsten 2005 er litt vel optimistisk?

Nei, Ensemble har med vilje holdt all info om spillet skjult nettopp med tanke på at vi ikke skulle måtte vente i "evigheter" etter at de slapp nyheten. Så at de slipper de til til høsten 05 føler jeg meg rimleig sikker på ja.

mm, de sa at spillet var feature complete, de drev med finpuss og var vel i beta stadiet nå tror jeg.

Lenke til kommentar

jeg gleder meg som en.......JA!! har sotte å spilt AOE2 i MAAAAAAAAAAAANGE timer... er fan av AOE spillene.. VIRKELIG underholdene...

 

får bare håpe at gameplayen i AOE3 er like bra som de to andre.. å at de ikke BARE tenker på gfx'en å "driter" i gameplayet..

 

som sagt av andre... dette ligger på første plass på min spill liste 2005 :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...