Gå til innhold

Vil ha stille, støydempet kabinett


Anbefalte innlegg

Det der er et knalltilbud om man er ute etter et stille kabinett. Man får mye for pengene. Husk at det er inkl både 4 vifter og strømforsyning og støydemping til 1 harddisk. Det blir litt for trangt for meg. Får null sjans til å bygge ut. Ender nok opp på en Antec Sonata og en NorthQ Strømforsyning. Da får jeg det for en drøy tusenlapp (+ frakt, selvsagt). Antec kommer med et nytt, rått kabinett i februar/mars, men det blir det fort over 2000,- når man har fått med strømforsyningen, tar jeg ikke feil. Men kabinettet ser lekkert ut, det. Takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:thumbup:  Skal sjekke det nå...

 

Men helt ærlig - blir ikke dette kabinettet veldig støvete på insiden ?  :hmm:

Spørs på hvor bra du vasker det :p

 

EDIT:Tre disker skal gå greit, særlig når du har to 80mm vifter som suger varmluften ut derfra. Husker ikke helt hvordan det ser ut på innsiden, men du får iallefall god plass til CD-drive.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle slenge inn en bestilling, men lurte bare på om jeg ville få problemer med å få hovedkortet mitt inn i kabinettet.

Står at hovedkortet ikke må være bredere 24,5 cm. Mitt hoveedkort er akkurat 24,5 i bredden.

Vil dette medføre problemer, vanskligheter? Om det blir problemer, så finner jeg meg heller et annet kabinett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...