The_Darkness Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) hei. har en søster som sitter med en Mac, og laster ned musikk til alle døgnets tider. hu bruker et program som heter Limewire elns. dette gjør det veldig vanskelig for meg å spille Cs, ettersom jeg får ping helt oppi 900, og cl_fluspacket ting hele tia! har prøvd å spørre pent, men det nytter ikke, så nå har jeg tenkt å gå litt mer drastisk til verks. så det jeg lurer på er: er det noe program jeg kan legge inn på min/hennes pc for å hindre at hu får lasta ned, evt stenge noen porter.? hu skal fortsatt ha tilgang til msn og nettsider. dere syns kansje jeg virker litt slem å egoistisk, men det stemmer nok ikke helt. (litt, men ikke helt ) siden jeg spiller ganske sjelden cs, og hu laster ned hele tia. så er dette bare rett å rimelig syns jeg! Endret 5. januar 2005 av The_Darkness
abcd423417984 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 du kan vel kanskje blokkere porter i routern (antar at dere bruker det hvis 2 datamaskiner deler internett). ellers kan du snike inn netlimiter på pcn hennes.
Kristoffer(x1co) Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det funker fint hos meg =P napp ut ledninga ;p viss ikke hun kjører trådløst da Endret 4. januar 2005 av Kristoffer(x1co)
Ozelot Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Eller du kan gå inn i limewire sin systemmappe, og endre på noen filer, slik at limewire ikek virker mer... Kanskje ikke så profft, men kan være underholdende å se hva hun når limewire ikke virker mer...
Gladideg Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 installer DU SuperController på maskinen hennes og sett UPLOAD LIMIT på hele systemet til 5kb/s :;P
mr_menace Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 røsk ut nettverkskabelen og stapp den inn igjen (funker muligens ikke med LOS o.l.) med online ADSL tror jeg det skal gå en stund før hun kan koble seg til igjen
Olsenius Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har aldri brukt limewire, men du kan sikkert velge noe sånnt i options. Ellers er det bare å finne et prog alla Netlimiter som funker på mac.
Gladideg Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 glemte at det var MAC, da kan du neppe installere noe windows programmer
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 eller du kan slette Limeware hu vet sikkert åssen hu installerer det da
mr_menace Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 veldig enkel teknikk: når hu har lagt seg eller tar en tur ut, skrur du av pc'en, åpner kabinettet og kobler fra nettverkskortet (med mindre det er innebygd), hvis ikke kan du rive ut samtlige strømledninger
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 man kan jo disable nettverkskort i bios da! visst mac har bios?
enmannen Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Veldig rart hvis det ikke finnes noe program lignende Netlimiter til Mac. Spør på et Mac forum eller noe sånt..?
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Burde det ikke finnes rutere med en netlimiter-lignende funksjon?
The_Darkness Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 wow. utrolig mange svar på kort tid gitt! =) vi er kobla på en router, så kansje det er noen porter der jeg kan stenge, men har ikke peiling på hvilke. nappe ut kabel, eller disable kort er uaktuelt, ettersom det skal virke som om limewire ikke fungerer, mens msn osv fungerer fint! slik at det ikke kan spores tilbake til meg!
Kevlar Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Finne ut hvilke porter Limeware bruker finner du vel på hjemmesiden deres, ellers kan du vel låne mac'en og sjekke innstillingene i programmet
arnbju Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Som andre har sagt så kan net limiter begrense hastigheten som går inn og ut av maskinen. Men net limiter funker sikkert ikke til mac. Så du må finne et program som begrenser hastigheten. Da funker fortsatt limewire men det går sakte. Har gjort det med broren min (Windows).
The_Darkness Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 hmm. fant dette her. det kan jeg sikkert legge inn uten at hu merker det. noen som har vært borti det før? vet om det funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå