Gå til innhold

Tråd om forventet ankomstdato for ASUS A8N-SLI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhhhh........når kortet har kommet finnes det ikke en eneste prosessor å opåpdrive på Netshop!!!!!!!!!!

 

Jeg gir opp, hvor lenge skal man vente!!!!!!!!! :hmm:

Gjør som meg, bestill i god tid. Bestillte 21 november 2004 jeg, hos komplett. CPU kjøpte jeg samtidig hos netshop, ble en 3500+ som ligger å venter på reste. Fått bekreftet at det skippes til meg imorra og da har jeg det på fredag. Blir en datahelg uten sidestykke for meg her. Først skal min nye opp, så skal jeg kopiere over fra gamle, så skal gamle bli formatert og reinstallert, så skal samboers PC kopieres over, så skal hennes gamle formateres og ut i stua med dem som en multimedia PC (HTPC). Der gikk den helgen. hehe

 

Og med tanke på at en som hadde bestillt hos komplett den 3 januar i år var nummer 35 på lista, hvilket nummer er jeg da tro? ...... hehe ;)

Lenke til kommentar
Oki, høres bra ut, da er det bare å vente på at de som pakker på komplett skal få pakket min og da, men det kan ta sin tid....

 

Er det slik at de holder av et hk hvis jeg bestillte den 10. men må vente på skjermkort som kom nå i dag?

Mitt A8N ble holdt av til resten av delene kom når jeg bestilte hos psdata iallefall. bestilte 12 des og fikk sendt på fredag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...