Fat_ASS Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Men det rare er jo at man kan jo leie inn all slags folk med generalene sine å de kan j\man jo retraine forde om man ikke kan lage unitsene selv!!
DezTruckTor Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Men det rare er jo at man kan jo leie inn all slags folk med generalene sine å de kan j\man jo retraine forde om man ikke kan lage unitsene selv!! Intet spill er perfekt. Men den grove tabben der har jeg faktisk ikke reagert på. Tror faktisk at spillerene hadde blitt litt småforbanna om det ikke hadde gått an....
TSP Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Man kan bare gi dem bedre sverd/skjold! Det er retrainingen til de innleide soldatene. Gruppene blir ikke fylt opp!
Fat_ASS Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 har 5 units med mercanery hoptiles som jeg har leid inn å de har jeg retraina mange ganger!! vet ikke hvor lenge jeg har hatt de men de har fortsatt full hær...
TSP Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Og du vet HELT sikkert at du har mista noen menn innimellom? For hvis du retrainer mercenaries skal de bare få bedre våpen, de skal ikke kunne retraines opp til fullt antall menn. Men det kan jo hende at hvis du spiller som en av de du egentlig ikke kan spille som at det er noe feil med oppsettet der. Jeg kan ihvertfall ikke få fler menn i en reinforcementsgruppe når jeg har mista noen. Bare når jeg merger da TSP
Herr Brun Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hehe, har vært mye om og men med den bribinga ja En grunn til at man ikke kan bribe enheter man ikke kan trene selv er at da kan man få tak i en "superhær". Man kan lage en hær med bare det beste av det beste, hvilket er ugunstig for gameplayet. Se for eksempel for dere en hær med spartan hoplites, gallernes forester warband, persian archers og cataphracts. Herr Brun
DezTruckTor Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Ekstra bonus ved å bribe er at man kan få med en general. Minuset er at upkeepet smeller i taket. Men det går bra om du tyner folket ditt med skatter, og angriper med hæren din slik at upkeepet minker. Tror jeg bribet ti hærer på ei runde. Neste runde var jeg blakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå