Shaper Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hva skjedde med Driv3r/Driver3?? D kom ut til PS2/XboX for lenge siden, skulle komme til pc veldig soon sa de, d har ikke kommet eller?? Tror ikke d, har ikke sett d i butikkene.... Og Trackmania SunRise? Noen som vet om noen release date på dette spillet eller? Takker for alle svar
Feh Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 release date på Driv3r på pc er 31.1.2005 kilde: elkjøp.no
R-Win Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ja får bare inderlig håpe at de har fiksa mye og gjort noe fornuftig på den ekstra tida,fordi konsoll versjonen blei slaktet til de grader ved at det var alt for buggy og føltes som en beta versjon.
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ja enig der ja! Er det noe som er latterlig i forhold til sine forgjengere - så er det Driv3r. Men de har offisielt lovet forbedringer til pc versjonen, så jeg skal gi det en sjanse når det slippes. MEN, er det rett frem konvertering fra PS2 kommer jeg ikke til å ofre det en tanke engang. Noe så rusha og uferdig som det var på PS2 er sjelden man opplever nå til dags - iallefall med en serie så bra som Driv3r.
Rookie_NO Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Noe så rusha og uferdig som det var på PS2 er sjelden man opplever nå til dags - iallefall med en serie så bra som Driv3r. *host*The getaway*host*black monday*kremt*
Cursio Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ifølge gamer.no kommer det ut i april en gang... Alt for lenge, for jeg gleder meg til det spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå