herrugle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Sjønner fortsatt ikke hvorfor NRK aldri tør vise dette her.. er en fordel å ha sett åpen post på nrk for å forstå det
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Herregud... finn originalen og se om dere leger merke til en forandring. Hvis dere ikke gjør det så oppsøk en hørselslege. Legg også merke til at de har klippet bort en del. Den er tatt fra sesong 1 episode 5. Episoden heter: Fear Of A Bot Planet Edit: Litt mer hjelp; hopp frem til 7 og 1/2 minutt Mer korrekt: 9 1/2 minutt.
herrugle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 herrugle Video (husk lyd) 1,49 MB Mr.Berg Hæ? Det er jo original? Jeg så i tilfelle ikke hva som var redigert... EskimoBob Herregud... finn originalen og se om dere leger merke til en forandring. Hvis dere ikke gjør det så oppsøk en hørselslege. Mr.Berg Hørte dessuten ikke på lyden, så det er sikkert noe der om du sier det, EskimoBob. Mr.Berg: retard?
j.w pepper Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 klarer ikke å finne sangen er det noen som hvet helt hva sangen heter
Medrakil Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Det er bare Harald Eia som gauler "vi dansar som robotar"
TomWhittaker Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 klarer ikke å finne sangen er det noen som hvet helt hva sangen heter Vi dansar som robotar er det vel? : |
j.w pepper Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 er det noen som hvet hvordan jeg kan få tak i den sangen ... syntes den va kul :!:
herrugle Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 kaste bort mat, det gjør jo ingenting å kaste bort mat, for vi dansar som robotar vi dansar, dansar som robotar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Dette var så morsomt at jeg tror jeg må lagre den.
Kenny000 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Ikke mange her som så på Åpen Post tydeligvis! Syntes det var en bra film jeg!
TDK Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Robotdans Haha. Kunne ikke helt se hvorfor ikke NRK ville sende denne, eller hva som var det humoristiske i den...
Bruun Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Robotdans Haha. Kunne ikke helt se hvorfor ikke NRK ville sende denne, eller hva som var det humoristiske i den... Du så heller ikke på Åpen Post nei? Me neighter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå