anon12234 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 hey, har kjøpt sånn Adaption Factory, men vet ikke hvordan jeg skal bruke det på assaultriflen min. er i newbieland på orginale versionen, ikkeno expansions
TRS Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) for å oppgradere assault rifle må du ha en liquid etellerannet (husker ikke helt hva den heter) som du kan finne på waste collectors (de flyvende ballene), bruk tradeskill (shift+t tror jeg det var) og legg factory i slot 1 og denne saken i slot 2, for å kombinere dem må du har computer litteracy 20. fluid sample heter det. Endret 5. januar 2005 av TRS
TRS Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 du trenger skillpoints til dette (gå opp i level), trykk U og gå ned til Trading og øk Computer literacy der, man kan dog kun øke med et bestemt antall per level så det kan hende du må bli level 3-4 eller så iallefall før du får den opp til 20. Computer literacy brukes også for å bruke grid for transport så du vil sikkert måtte øke den ytterligere etter hvert dersom du ikke vil bruke whompa hele tiden.
LilleG Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Her er det masse info til dere http://www.anarchyarcanum.com edit: Jeg har spilt i over 3 år nå. Dere kan vist dere vil legge meg til msn deres: [email protected] Endret 5. januar 2005 av LilleG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå