Gå til innhold

Henting av pakke - Senest ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noenganger så driter posten seg ut og pakkene blir sendt tilbake etter 5-6 dager. Da blir pakken sendt tilbake til netshoppen du har handlet hos som uavhentet pakke, selv om det ikke er din feil.

 

Det er litt surt. + at du får regning på uavhentet+ porto. Men en tlf ordner det, men faen til hassel da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vel orker ikke lese gjennom alle svarene men jeg vet hvordan dette fungerer ettersom at jeg jobber i Post i Butikk.

 

Retur blir sent 14 dager etter ankomst på ditt lokale post kontor.

 

Vis dette blir for tidlig for deg ringer du eller går til ditt postkontor og tar med deg pakkelappen. og forklar at du må vente til du får råd til den og at ting er sånn og sånn og spør om de kan la den ligge til du får hentet den.

 

PS!! gjør du dette ikke glem og ring de netshopene og sånt du har handlet fra. Vis disse stedene ikke får beskjed vil det komme erstatnings krav og diverse både til posten og deg. (PS!! i enkelte tilfeller) Posten vil fint ordne opp i dette ettersom de da bare sender tingene i retur og du blir sittende igjen med regninga.

 

Si ifra til butikk og posten og det vil ordne seg helt sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke penger til alt før 14.januar. På slippen jeg har fått her nå står det 31.12.2004 og at pakken må hentes innen fjorten dager.

 

Det er ikke så veldig rart at folk roter litt. Men uansett så er det ikke noe problem, er du usikker så ringer du til postkontoret ditt og forklarer saken. hvis de trenger okay fra MPX så ringer du dit og. No problem, er 100% sikker på at de ikke lager noe styr men lar den ligge noen dager ekstra hvis det trengs.

 

EDIT:Jeg var vist altfor treg her ja.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja.. Tenk deg etter selv Trådstarter.. Når folk prøver å være behjelpelig og legge opp linker etc for å hjelpe deg, bør du nok tenke deg om to ganger før slike svar og tilbake meldinger blir gitt. At jeg jeg glipp av en dato der, ok my bad.

Men ei om jeg gidder å skrive noe svar med en slik tarvelig holding neste gang :thumbdown:

 

Edit : leste også postene første gang, leste de på nytt også senere.

At du ikke klarer å formulere det skikkelig, lar du gå utover andre.. :!:

 

jeg sier bare :sick:

Endret av Proteuz_4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...