Gå til innhold

Ny bygge-pc til 25 tusen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her 22000,- uten kabinett legger du på 2-3 lapper for du 6800ultra kort istede

 

edit: Hvis ikke jeg tar feil: Se på dette bildet, ser du nøye så ser du at det er en bro mellom disse kortene, altså må kortene være lagd for å bli brukt i SLI ?

Og når du skal bruke 25 høvdinger så er det jo lurt å kline til med 2 grafikkort med en gang??

 

edit2: Her uten kabinett , med xp-home

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Hva med dette da?

 

Så har du fortsatt 2000 igjen til noe annet, for jeg har sikkert ikke satt opp alt som du vil og skal ha.

Hva skal du med sli når du bare har et grafikk kort?

ha muligheten til å oppgradere til SLI når han trenger det, eller får mer peng??

Jepp, nettopp det jeg tenkte på!

Lenke til kommentar
Dere glemmer OS da   :roll:

Tror de fleste av dem kjører pirat eller Linux ;)

Pirat, hva snakker du om a? :D

Det er veldig mange som har en kompis som har gitt dem en CD med Windows XP på som de har lastet ned fra nettet uten å betale.

 

Når disse skal bygge pc/eller hjelpe andre å bygge pc, så glemmer de jo at man kanskje trenger OS.

 

Edit: Men nå skal det nå sies at det bare var en liten brannfakkel, tror ikke de fleste kjører pirat-versjoner, men måtte jo bare kødde litt. :tease:

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar
Dere glemmer OS da   :roll:

Tror de fleste av dem kjører pirat eller Linux ;)

 

Ellers ville de jo ikke glemt noe så viktig, eller? :tease:

Han sa han ville ha OS da :roll:

du skjønte ikke den du..

Vi som er vant med å piratkopiere OS tenker aldri på å kjøpe OS da vi setter opp systemer for noen. Så da avslørte han de som piratkopierer

 

edit: Hvis du venter på flere forslag eller innspill må du jo korrigere eller komme med tilbakemeldinger på de siste handlelistene

Endret av PoWit
Lenke til kommentar

Omg se hva han skriver da!

Han har bestemt seg!

 

EDit: det er visst ikke lett å skjønne at han har bestemt seg :roll:

 

jepp folkens,da har jeg lagt sammen det dere ha sagt og har kommet frem til de nødvendge tingene :D

 

update kommer :)

Jeg venter i spenning :)

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
@flybikesbmx

 

Jeg ville ha tatt vekk LCD, og tatt inn en CRT.

og

Byttet XP-Pro, til XP-Home.

og

satt inn 512Mb ram, en router, og høytalere...

 

 

EDit: btw så er CPU'en BOXED.. ;)

Den 1770NX-skjermen er sånn ca like bra som en CRT, pluss at den er endel mer behagelig å se på. Syns oppsettet var veldig konge jeg! :D

Lenke til kommentar
Her 22000,- uten kabinett legger du på 2-3 lapper for du 6800ultra kort istede

 

edit: Hvis ikke jeg tar feil: Se på dette bildet, ser du nøye så ser du at det er en bro mellom disse kortene, altså må ikke kortene være lagd for å bli brukt i SLI ?

Og når du skal bruke 25 høvdinger så er det jo lurt å kline til med 2 grafikkort med en gang??

 

edit2: Her uten kabinett , med xp-home

Altså, du må ha 2 skjermkort med en SLI-port, broen skal jo festes i sporet. Hvis ikke vil du aldri få kjørt SLI :p

Lenke til kommentar
-XP-Home er best til spill etc. mens XP-Pro er vel best til nettverk ol. så da er det bedre å velge XP-Home.

Hvor har du det fra? Er ikke Home og Pro identiske bortsett fra at Pro har flere nettverksmuligheter?

 

Har nå bestandig brukt Pro, og aldri hatt noe tøv eller ytelsesproblemer i spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...