PCfan Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hei! Jeg har akkurat lastet ned en film fra lime wire. filen var en .avi fil. jeg gikk inn på media player for å se filmen. men så står det at den ikke støtter filtypen. men så gikk jeg inn på å så på hvilke filer media playeren støttet. der stod det at den støttet .avi fil. men hva skal jeg gjøre for å få sett denne filmen? Hvor kan jeg finne kodeken hvis det er det som er galt... Eller er det en slags spiller jeg kan se filmen på? Takk
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Last ned ffdshow, eventuelt hvis det ikke virker så kan du laste ned videospilleren videolan, som ikke bruker kodeks i det hele tatt Vet ikke om det er lovlig å si dette på forumet, men en mod får vel bare slette posten min hvis det ikke er lov Endret 2. januar 2005 av the_zombie
nugi Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Last ned: 1. DivX: her 2. XviD: her (Koepi's binary) 3. AC3Filter: her .. med disse codec'ene (DivX og XviD for bilde, AC3Filter for lyd) skal alt fungere for avspilling av film i .avi-format; og du kan selvsagt spille av filmen i Windows Media Player.
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 http://www.itpro.no/download.php?op=viewdo...details&lid=356 den der skulle holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå