Gå til innhold

Elkjøp tilbud, kvalitet på NAPA spiller?


Anbefalte innlegg

I elkjøp sin siste produktavis er det en NAPA spiller med 1gb flashminne til 1295,- på side 5, helt nederst til høyre.. Må si jeg er skeptisk hvorfor spilleren er så billig, fordi vanligvis får du bare 512mb til den prisen..

 

Er det noen som vet noe om lydkvalitet eller kvaliteten på spilleren i det hele tatt? :) Har søkt litt på google, men klarte ikke finne den heller, noe som igjen sådde mer tvil i mitt hodet :hrm: Men hvis det er en brukbar spiller så kjøper jeg den gjerne :)

 

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte nettopp en selv. Virket litt tvilsom, med så har Elkjøpt 30 dagers full returrett.

 

Litt vanskelig å finne noen produsent sider på nettet. Den er i hvert fall laget i Kina.

 

Ingen radio, men den kan ta opp lyd.

 

En litt underlig detalj; Den kan bare holde rede på tilsammen 240 filer og mapper. Over det, og noen filer eller mapper vil bli ignorert.

 

Ok manual. Samme kan sies om design/interface, ikke spennende, men heller ikke dårlig. Dog, veldig mange knapper, og de lager veldig mye lyd når man trykker på dem ( KLIKK ! )

 

Den bruker AAA batterier. Levetid gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp en selv. Virket litt tvilsom, med så har Elkjøpt 30 dagers full returrett.

 

Litt vanskelig å finne noen produsent sider på nettet. Den er i hvert fall laget i Kina.

 

Ingen radio, men den kan ta opp lyd.

 

En litt underlig detalj; Den kan bare holde rede på tilsammen 240 filer og mapper. Over det, og noen filer eller mapper vil bli ignorert.

 

Ok manual. Samme kan sies om design/interface, ikke spennende, men heller ikke dårlig. Dog, veldig mange knapper, og de lager veldig mye lyd når man trykker på dem ( KLIKK ! )

 

Den bruker AAA batterier. Levetid gjenstår å se.

Har kjøpt den jeg og. Egentlig ganske fornøyd med lydkvalitet, og hvor høyt du kan spille med den. Jeg regnet ut overføringshastighet til å være rundt 2.5 mb/s som er fort! :cool: Ellers er det diktafon med god rekkevidde og alternativer til komprimering, equilizer (sikkert leif) og det fulle navnet til sangen scroller på den tøffe blå skjermen. :thumbup: Også greit å ha med til kompiser, fordi det er bare å stappe den i usb, og så blir den gjenkjent som en flyttbar harddisk. Firmware på mp3-spilleren kan også oppdateres via et program på driver cden.

 

Overall en knallgod spiller til denne prisen! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på tirsdag. Samme dag fikk jeg problemer med den..

Selv om det er 1 GB lagringskapasitet, gikk det ikke an å overføre mer enn ca. 650 mb til spilleren. Utrolig irriterende.. :mad:

Jeg prøvde også å oppdatere firmwaren, men det hjalp ikke da firmwareoppdateringen som ligger på cd'n var den samme versjonen som allerede lå på spilleren. Ikke mye oppdatering å hente der nei...

Jeg synes heller ikke lyden var spesielt god, som enkelte har skrevet på denne tråden, selv ikke med mitt Sennheiser headsett..

 

Så idag leverte jeg den inn, og skal istedenfor kjøpe Creative Zen Micro eller Zen Touch.

Endret av El jefe
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den på tirsdag. Samme dag fikk jeg problemer med den..

Selv om det er 1 GB lagringskapasitet, gikk det ikke an å overføre mer enn ca. 650 mb til spilleren. Utrolig irriterende.. :mad:

Jeg prøvde også å oppdatere firmwaren, men det hjalp ikke da firmwareoppdateringen som ligger på cd'n var den samme versjonen som allerede lå på spilleren. Ikke mye oppdatering å hente der nei...

Jeg synes heller ikke lyden var spesielt god, som enkelte har skrevet på denne tråden, selv ikke med mitt Sennheiser headsett..

 

Så idag leverte jeg den inn, og skal istedenfor kjøpe Creative Zen Micro eller Zen Touch.

flere som ikke får fylt den helt opp eller ???

 

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik en. Hmmmm er også

http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=203&t=360820

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
flere som ikke får fylt den helt opp eller ???

 

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik en. Hmmmm er også

http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=203&t=360820

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt den. ;) Stabil og god spiller med lang levetid på batteri. Hatt den i 2 uker og brukt den hver dag. :)

 

EDIT: Her står det en del om den. (elkjøp's hjemmeside)

Endret av CurSi0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...