Normann Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hei, har en gammel pc som har blitt veldig treg idet siste, så jeg har tenkt til å formatere den... Men hvordan gjør jeg det? Takk fo all hjelp! Det er en compaq presario hvis det har noe å si...
Halvorsen Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei, har en gammel pc som har blitt veldig treg idet siste, så jeg har tenkt til å formatere den... Men hvordan gjør jeg det? Takk fo all hjelp! Det er en compaq presario hvis det har noe å si... Still i bios at pcen skal boote fra cdrom først, sett i windows-cden og start på nytt. Da får du valget om å formatere når du installerer windows på ny. Eller lag en formateringsdiskett med forksempel killdisk Edit: skriveleif Endret 2. januar 2005 av Halvorsen
bzzlink Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 tips: Lag deg en oppstartsdiskett, ved å gå til start -> tilbehør og administrative oppgaver eller noe i den duren (har ikke brukt win98, siden 99:) sjekk så at du får bootet fra denne, dette kan spare deg for trøbbel hvis innstallasjonen f*£$kker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå