Gå til innhold

K700 og 6600 burde vært et latterlig enkelt valg.


Anbefalte innlegg

christer15: , hadde jeg vert moderator hadde jeg kasta deg ut!!!, stengt ip- adressen din,  og blokkert deg for evig og altid!

Og takk gud for at du ikke er det :)

 

---------------------------------------------------

 

Men; har noen spurt han hva han skal bruke telefonen til?

Trenger han virkelig symbian? :hmm:

Tror ikke dette er en diskusjon om hva trådstarter vil ha/trenger, tror nok det heller går på det å vite hvilken av mobilene som er best.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6600 har ikke radio nei...har VGA kamera... synes det tar bedre bilder enn k700...

 

hva skal en med mp3 spiller på k700? bortkasta...41 Mb minne bare! radio er ok.

 

6600 har minnekort, symbian, og med symbian kan man faktisk legge inn radio! og alt annet som måtte mangle... skjermen er større! og helt fin! MYE mere valgmuliheter i meldingsdelen etc. kan deaktivere "sendte meldinger"....

 

med k700 kan man svært lite! kan ikke forandre sms lyder heller...dødskjedelig mobil jeg hadde i 3 uker...

 

jeg solgte k700 til fordel for 6600, og det var noe jeg ikke angret på.

 

(nå er den gått videre til duden min her, jeg har jo 6630)

 

k700 og batteritid er en VITS!!! 6600 banker den på det punktet også!

 

eneste minuset med 6600 er at den IKKE har radio og ikke stereo..........absolutt eneste minus! alt annet er topp.

 

SYMBIANTELEFONER ER OVERLEGNE JA, kansje ikke 6600 er den aller beste av symbian, etterkomerne er jo bedre selvfølgelig. men jeg kan ikke gå tilbake til en "gammel" mobil, etter å ha hatt symbian. det er perfekt for meg!

Mp3 som ringetone :p mp3 på mobil gir uansett ikke like god kvalitet på lyden som gode mp3spillere. Jeg foretrekker å ha MC hammer - You cant touch this i mp3, fremfor en dårlig pipete midi

Lenke til kommentar

ja det kan man. menn er det mange av disse folka her inn som maser om at nokia 6600 ikke har radio som faktisk bruker den stygger radioen.?????? jeg har ikke bruk for radion da det bare er dritt på radio uansett dessutne kutter de ut fm radio snart og begynner med DAB, da kan dere somm har mobil med fm radio bare sitte der uten fm signal versegod kos dere sier jeg bare :tease::yucky::lol:

Lenke til kommentar

HEI! hvorfor krangler dere? det er mange som sier at SE K700i "suger." INGEN telefoner suger! Begge telefonene er kjempebra.

 

Det er fordeler og ulemper med begge, ja. Det er ingen vits i og krangle om en sånn liten filleting!

 

Ungdommer og voksne folk, som sitter her og krangler om hvilken TELEFON som er best! Ærlig talt. Og en ting til: Radio og MP3? unødvendig! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...