Gå til innhold

OK å date "Halvsøstera" si?

V36a

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen, har et ganske spesielt problem. Har nettopp møtt dattera til nytypen til moren min, og hun var da dessverre veldig bra. Spørsmålet er om dere syns det er moralsk å prøve seg på henne, eller om det bare rett og slett er forkastelig.. Svar mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men det er kanskje litt ekkelt? Spesielt hvis det blir noe av det. vi fikk god kontakt på nyttårsaften, og drev og småflørta litt. Derfor posta jeg dette.. Trenger seriøst hjelp...!

Skrevet

Kalles ikke det stesøster? Halvsøster er jo hvis mora de skulle fått barn med en mann som ikke er i din slekt.

Personlig ville jeg ikke brydd meg. Hvis hun ikke er i slekt med deg vil det i teorien ikke ha stor betydning, men problemet ligger jo i hva de "voksne" vil si hvis de finner det ut.

Skrevet

"jasså hørte du hadde fått deg dame, hvem da?

halvsøstra mi."

Er egentlig noe som ikke stemmer der? men for all del, gjør som du vil :)

Skrevet

was sagen sie? Hehe, nei livet skal neimen meg ikke være lett, men dette tar kaka! Får gå og vaske munnen min med såpe og få bort alle de skitne tankene før de tar overhånd! :innocent:

Skrevet

Bah, du er 19, du flytter snart ut etc. GO FOR IT! Drit i hva andre synes om det, gjør det du selv synes er riktig. Dessuten så kan jo dere dobbeltdate med mora di og faren hennes :p

Skrevet

Ja, hva hvis de voksne finner det ut? Kan bli et rent helvete da... Tror kanskje jeg bør holde meg unna... De sier at brent barn skyr ilden, så da skjer det nok ikke igjen..!

Skrevet
Ja, hva hvis de voksne finner det ut? Kan bli et rent helvete da... Tror kanskje jeg bør holde meg unna... De sier at brent barn skyr ilden, så da skjer det nok ikke igjen..!

Men da er jo spørsmålet: Bryr DU deg om de eventuelle konsekvensene?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...