Gå til innhold

Dump kontantkortet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I artikkelen stod det:

"Kontantkortbrukere hos både Netcom og Telenor får redusert support, og blir henvist til egne sentralbord med dårligere betjening"

 

Jeg har jobbet på kundeservice for en av de 2 store, jeg kan si at personen som har skrevet denne artikkelen ikke har peiling i det hele og det store, i allefall på dette punktet. Der jeg jobbet fikk faste abn og kontant abn samme service, samme service folk med samme kompetanse.

 

En annen ting er at jeg personlig blir så lei av all hetsen av TnM og Netcom. Disse er klart størst i Norge, de er langt fra plettfrie. Men dersom man ser på alle operatører i norge, så er disse også de beste etter min mening. Prøv å ring Tele2 for å få hjelp til noe....når de har åpent så henviser de deg til 09000 eller 05050.

 

Så for dere som har et kontant abn, ikke la dere presse av disse misstroende, uvitende luringene som for enhver pris skal være kunde hos den minste operatøren. Har du det bra der du er, så være der...det skal i allefall jeg. Så får det bare koste noen kroner mer....jeg tar meg råd til det!

 

:thumbup:

 

duR

men hvis man kan spare feks 1000 kr eller mer pr år på å bytte og man klarer seg fint med + og - ene til den nye operatøren så gjør heller det =)

 

talkmore here i come =)

 

husker for to år siden når jeg hadde TnM kontant og sende mange meldinger og ringte til ei jeg var interesert i, da brukte jeg et 150kr kort på 2-3 dager.. brukte sikkert 2000kr på kontantkort den sommeren... huff for noen priser.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...