Gå til innhold

CD-R plater med utseende som LP


Anbefalte innlegg

Noen som vet om disse selges i Norge også? CD-R er jo generelt billigere i Norge.

 

En spindel med 25 stk kostet 448,- svenske kroner.

En pakke med 4 stk kostet 68,- svenske kroner.

Det fantes også 7-pack, men det sto ikke pris på disse.

 

EDIT: Tok bort litt unødvendig tekst...

post-62-1104612955_thumb.jpg

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del billigere enn på svinesund i hvertfall. Der kostet det mere for en 4-pack, enn for en 7-pack hos databutikken. Men så er det jo en del i porto og da. Spindelen kostet ca. 50,- norske kroner mere på svinesund enn hos databutikken. Må jo bestille en del for at det skal lønne seg...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Grunnen til at jeg plutselig fant disse platene i salg hos Databutikken var at jeg skulle kjøpe DVD brenner og DVD+R plater. I tillegg slengte jeg med noen disketter og en haug CD-R plater av typen 1kr/per. stk. (Datawrite). Når jeg fant sistnevnte produkt *pang*... Dere skjønner! :p

 

Da slengte jeg liksågodt med:

CDR LP-look 80min 700Mb 7-pack 3 färger pappersfodral

Webpris: 64:-

Produsent: N/A

ArtID: CDR48LP80-7

 

cdr48lp80-7.jpg

 

 

 

**************************************

 

Siden det var interesse for det slenge jeg med noen bilder og litt attått.. :whistle:

 

1-IMG.jpg

 

Knipset et oversiktsbilde. De syv (7) platene i "pappinnfoldning" var pakket sammen i tynn gjennomsiktig plastik, som jeg rev av med en gang. Hadde ikke kamera for hånden...

 

2-SCN.JPG

Scannet utsiden på pappembalasjen som hver plate ligger i!

Baksiden til venstre og fremsiden til høyre.

 

3-SCN.JPG

Oppsidne på platen er tydelig sporet, noe som gjør at del ligner enda mer på vinylplater! Vises dårlig på det scannede bilde, men bedre på bilde #1 (tror jeg) Platen ligger på innsiden av den utbreddede pappfolderen!

 

Har ikke testet platene som de er ment for. Dvs. brennes og spilles av! Så om de fungerer er fremdeles for meg ukjent og hvor kompatible de er med diverse frittstående spillere osv. Dessverre :no:

 

Mulig innlegget ble litt klønete - problemer med å tenke klart nå...

 

Siden flere var intresert i disse platene tror jeg dette skulle være litt til hjelp.

 

- LOZER

 

edit: Link

+

Skulle bildene være i overkant av det som er anbefallt / bestemt for denne delen av forumet kan moderator eller lignende kontakte meg så jeg kan fikse det selv. Trenger ikke lage "kvalme" ut av det :p

 

Da blir det alikevel bare å dele opp de scannede bildene (eksempel: front og bakside blir to (2) bilder. Skulle stemme med 400*300 pixel som iallfall er regelen for de underforumer jeg pleier å poste bilder i. :blush:

Endret av LOZER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...