Gå til innhold

iE/fuck-up har lagt inn noe skrot. Få det bort?!


Audun B

Anbefalte innlegg

da-shit_167.jpg

 

**Sorry for at bildet ble så langt**

 

Hei og hopp. I dag så var jeg litt på nett med FireFox, og kjørte MSN Messenger. Alt var fryd og glede. Men så trykka jeg på den epost innboks linken i MSN fordi jeg hadde fått to nye e-poster. Når jeg koblet av og logget ut. Så var disse jævlarne på skrivebordet mitt (se bildet). Og de vil absulutt ikke bort. Ikke noe "Delete", ikke noe høyre museknapp visning, ikke noe Ad-Aware respons, ikke noe med Norton Antivirus, ikke noe i "Legg til og fjern programmer", ikke noe noe sted. Disse ikonene vises ikke i noen "Windows Explorer" eller inne i den mappa som heter skrivebord inne på brukeren. Det er kun på skrivebordet disse vises.

 

Hvordan i helvete skal jeg få bort denne dritten her? Kan ikke flytte på iconene engang. Vil helst ikke formatere, så prøv å gå rundt det.

 

Ellers er jeg åpen for alle svar.

 

Mvh

Audun Bekkos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som har litt kunnskap på data bannlyser jo IE i lange baner jo. Over hele nettet. De har jo "Temporary internet files", hvis du først har gått inn på en side med dritt så har du det der, det har cokkies med diverse sikkerhets greier, and so on. Er ikke rart det går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...