Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var CT på Aztec, hadde deagle med 2-3 skudd igjen. stiller meg i døren, skyter 1 av 3 som står på Terroristene sin side av broen.

gikk da tom for skudd, spurter bort dit og kniver ned de 2 som var igjen, gikk rundt kassene og tok den siste. :)

det som var sykt var at bare en av de faktiskt var klar over at jeg var der.

var i CS:S på VSOP pub #4.

Skrevet (endret)

Kanskje ikke så ufatteli bra iforskjell til d andre jeg har lest her..

Men jeg og 4 kompisser hadde minilan, det var meg og han ene mot 3 stk.. jeg hadde kunn peng te scout og va sikker på jeg kom til å dø.. men ser du ei, tok alle tre! ganske forøyd da.. 1. med sikte, 2 siste uten.. :D

EDIT: La til bilde ;)

post-176-1105273885_thumb.jpg

Endret av nooper
Skrevet (endret)

Det er kanskje ikke det kuleste fraget, men det er definitivt det fraget som jeg "gullet" mest på noen gang....Iallefall så lenge jeg kan komme på.

edit: å "gulle" er jo kult :p

post-176-1105280512_thumb.jpg

Endret av thorso
Skrevet (endret)

har ikke bilde. men på de_dust i source. på bomb spot B var d 4 terror. jeg gikk inn og tok ut alle på et magasin. de hadde 2 AK. 1 AWP. 1 MP5. jeg brukte M4A1 og USP. tok ut alle med headshot.

Endret av K9
Skrevet

Sorry gutha, har ikke noe bilde eller film av dette. Uansett så sitter jeg på modem så jeg hadde ikke gidda å laste opp en film uansett :p. Hehe.

Og her er fraggen. Var på et lokalt LAN-party. Var stappa servere, og dette utspilte seg på de_nuke. Jeg startet som Terror, hadde eksakt nok til en stykk scout og lite ellers. Med den så kuta jeg ute og rundt mot kassene, der så jeg en CT som sprang bortover, og jeg med sunnfornuft dro fram scouten og fyrte av. NO-SCOPE seff. Igjennom den store røde konteineren og HS. Og dette var på en respektabel gamer. Hukser jeg nesten rev av meg øynebrynene pga at jeg ikke recorda. *doh*

Eller så går det mye i one-shots, dubble deagle og no-scope her. Hehe. En masse gulling og lucky HE'er. Hehe.

That's all folks.

Skrevet

drepte to stykker med ett skudd med scouten, vet ikke hvordan jeg lagrer demo, eller hva dere kaller det. Og rakk ikke ta screenshot. Men det var tøft, altså. Med SCOUT :!:

Skrevet

Ok. Før dere laster den ned er det 2 ting jeg vil beklage:

1. Den ELENDIGE kvaliteten.. :(

2. At jeg måtte lage en rekreation.

-Hvorfor?

Jo, fordi HLTV klikket.

Story bak: Jeg var midt i en CW, jeg viste at han(han ene som hadde bomben.. var bare en igjen)kom der jeg siktet med nade, så hørte jeg at han kom. Og kastet HE'n og dere ser resultatet på i videoen.. :p

Nicefrag.mpg

Det kan ta litt tid før du får god kontakt med serveren..

Skrevet
Ok. Før dere laster den ned er det 2 ting jeg vil beklage:

1. Den ELENDIGE kvaliteten.. :(

2. At jeg måtte lage en rekreation.

-Hvorfor?

Jo, fordi HLTV klikket.

Story bak: Jeg var midt i en CW, jeg viste at han(han ene som hadde bomben.. var bare en igjen)kom der jeg siktet med nade, så hørte jeg at han kom. Og kastet HE'n og dere ser resultatet på i videoen.. :p

Nicefrag.mpg

Det kan ta litt tid før du får god kontakt med serveren..

bra..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...