P4niX Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tja får vel slenge opp et par klipp. Er vel ikke det kuleste/sykeste jeg har gjort, men syns det duger uansett dgl hs på nuke dgl hs på cpl_mill Hva var det som var så trist med det da?
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 http://www.usaklig.net/filer/deagle-jogg.rar HÆHÆHÆH! AWP-noob! Fin jogger..
Sloth_lien Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Må vel ha vært den gangen jeg spilte alene mot SK, EYE, NOA.. Den første runden kniva jeg hele gjengen. Runde to kjøpte jeg meg en glock og drepte alle sammen med ett skudds hs. Så kjøpte jeg meg en dgl og tok alle gjennom veggen. Etter det kjøpte jeg meg en awp og tok 15 dobbel hs gjennom 6 vegger. Etter det så lefta alle sammen! Dette er HELT sant! Og over til virkeligheten: HSa en med dgl i fra spawn og ned gjennom døre på dd2 mens han hoppa forbi..
zaico Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dobbel HS med awp på Dust2, han jeg siktet på døde + en som sto på andre siden av veggen. Tok screenshot, skal se om jeg finner det. Har også hatt noen fantastiske pistolrunder, samt en dobbel HS med AK mens jeg var flashet, mao fantastisk flaks. Endret 2. januar 2005 av zaico
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 "Hadde ein bra ein her om dagen på CS: S.. det var 16vs16 på cs_office og alle andre på laget mitt døde.. det var meg mot 16 stk. Jeg tok fram kniven og kniva alle sammen rett ned!!" :!: For dei som lurer var dette kødd.. Speedhack,aimbot og wh så er dette mulig. Sett det skje opptil flere ganger på public
Fedje Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) var på lan, spillte de_aztec var ct. første runde sprang over brua og satt meg bak eskene på terror sia, så kom de bare hoppende en og en fram, ingen som skjønte hvor jeg satt tok 6 av 6 den runden, var på lan så fikk litt skryt. Endret 3. januar 2005 av Fedje
chokke Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 som ct på public aztec med scout, løp inn døra mot T bøle flasha av en annen ct og tok 1 hs og en vanlig kill i lufta uten å se en skit.
ASDASDKL2131 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 HÆHÆHÆH! AWP-noob! Fin jogger.. Pfft. Fucka hitbox. Se i slowmotion så er siktet mitt rett på trynet hans. :-\
-Teddy- Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Da jeg tok hele motstanderlaget 4 runder på rad alene i 3on3! En medspiller drepte én av fiendene på en av rundene og da. EDIT: Leif EDIT2: Okda, det var kanskje ikke CPL folk vi spilte mot... Endret 2. januar 2005 av -Teddy-
P4niX Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 denne her er ikke så kjempe bra men jeje... Var pent det der, men du har jo satt sammen klipp fra 2 ulike runder.
Sandiz Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 en gang tokk jeg alle5 i pcw + 3 till enns helt sant hehelolz
Ksungam Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 denne her er ikke så kjempe bra men jeje... Var pent det der, men du har jo satt sammen klipp fra 2 ulike runder. hehe, joda... men de var fra rundene som kom rett etter hverandre så jeg tok med begge
Ob3yM3 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 var på lan, spillte de_aztec var ct. første runde sprang over brua og satt meg bak eskene på terror sia, så kom de bare hoppende en og en fram, ingen som skjønte hvor jeg satt tok 6 av 6 den runden, var på lan så fikk lit skryt. wow, skikkelig bra!!11
c[`]laburk Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg var CT på de_dust2. Gikk opp mot venstre bombeplass. Venter litt der. Ser han ved sida av meg pælmer en HE. Jeg slenger meg på lasset og hiver en HE jeg å. Hannes HE smeller, men ingenting skjer. Min smeller, og det kommer 4 linjer opp i høyre hjørne på skjermen. Så får jeg gledesutbrudd, og skjekker console'n. Der va det faen meg 5 linjer Da må je innrømme at jeg va jævlig stolt, men fikk itt tatt film da! Har bare et Screenshot med 4 linjer. En på serveren trodde han fikk det med på film(Han ble fragga av meg) Så jeg ventet 1 time på en demo over MSN, men så funket den faen meg ikke c[`]aburk
Ob3yM3 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 haha, nice. 5 med granat selv er min rekord 4, men 5 er virkelig bra!
Juang Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Mitt kuleste/beste frag må vel være den gange jeg traff en afk på T spawn i de_dust på under 60 skudd. Var mitt stolteste øyeblikk før jeg ble kniva av en T som løp mot meg... Nei seriøst må vel det beste jeg har prestert være å plaffe ned 6 Terrorister bakfra med M-4 silenced
A.J Green Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg hadde en for en stund tilbake, 1shot med ak på en som hopper ned fra et tog på de_train. Virket som det bare var jeg som digget den men
Anbefalte innlegg