Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bot_knives_only 1

Det er en fin command synes du ikke oddis89? :p

Men altså, selv om det er vannvittig underholdende å se statsa deres mot boter og på random servere :ermm: så er vel idèen å prøve å vise noe litt underholdende også?

Altså helst filmer, bilder hvis det er noe interessant, ser bare en hel haug med statsbilder og masse fortellinger..... :nei:

Egentlig litt galt at jeg ikke legger ut noe etter å ha klagd så her da, men ftp-en min er nede, sitter på modem og har ingen brukelige screens, så må bare beklage der..... :blush::roll:

Og vedlagt fil takler ikke min lille filmsnutt som jeg fikk komprimert, så no show...

Endret av Rampage
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spilte litt her enn kveld, filmer av og til da jeg holder på med en full fragmovie.

Den vil komme senere, så fort jeg blir ferdig ;)

Kan lastes her

love my deagle :love:

Hvis alle var fra fredikstad... :wee:

Bra fragmovie det! Gidder du å sende meg den (når den er ferdig) over mail eller? :p

Skrevet
Da har noen fått økt advarselsbeholdningen sin. Denne tråden lever farlig nær stenging.

kan eg tåre å spørr korfor?

Hvis du blar noen sider tilbake så advarer en moderator for siste gang med OT prat, noen tok ikke hintet og fikk en påminnelse. :)

---

Jeg og klanen min spiller mye på samma server, når vi var helt nye i gamet og sånn spilte vi da ganske bra sammen... (se bilde)

post-176-1109404812_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Vil dere se en trippel med AWM (singlebullet)?

Vell her har dere en.

3xAWM

Visit #Team-nakeN @ Q-net :w00t:

(Han sikter på meg på slutten... Fame :love: )

*Beklager Dobbelposten*

Endret av danno_O
Skrevet (endret)
Her er ein ganske bra runde på 30min, på #Battlefield 6 Favorites idag.

Screenshot

Så du er sogn Goldlax? Jeg er "Snake Bauer 2k[NOR]" Vi er bitre fiender :innocent:

Anyways mitt beste stats bilde:

Yep, that's me you know ;) Vell.. viss det er sånn du ser på det.. hehe

Men nok off-topic prat :)

Endret av Gullegutt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...